Hoofdsponsor

1/35 T-80 UD Russian MBT [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge hebt het gehoord é, tis in orde....
 
Heb ondertussen de T-80 een wash gegeven alsook een pinwash.
Dan alles wat gedrybrushed.

De foto's hebben een wat blauwe schijn komt waarschijnlijk door de ondergrond.
Ging vandaag nieuwe nemen maar dat zag er geen goed idee uit want anders waaide de T80 bij de buren :laugh::laugh:
Allee genoeg blabla hier de pics





Close up van de loop



En de side skirts.
Beter foto qua kleur



Nu gaan we wat beginnen chippen
 
DJs, heel schoon ook hier die modder en zandresten ! Wat een diepte in je wielen door het donkerste binnenin.
 
dat ziet ergoed uit, morgen meebrengen?
 
Het zieter inderdaad goed uit DJs.

Cheers,
André
 
Het chippen is begonnen.Allee de eerste fase toch. :)
Ik ben begonnen met eerst de gele vlakken te chippen met de basiskleur namelijk russian green.















Dit was de eerste fase.
 
Waaw! Ben al benieuwd naar de tweede fase;) De chips zitten op de goede plaats, ziet er realistisch uit.
Erwin.
 
Met het penseel aangebrachte chips, lijkt wel dat je met zorg werkt ! Je zou evt. kunnen werken met de platte kant van een stukje afwasspons (het gele gedeelte, niet de vezelige schuurkant). Ik denk dat je met een combinatie van beide technieken heel sterke resultaten kan neerzetten. Ik volg !
 
Yoooooo D. Je model komt in leven en dat is wat we graag zien é.....
 
Bedankt mannen voor de positieve reacties.
We zijn net terug van een paar dagen Euro Disney, dus kan ik terug verder met de 2de fase van het chippen.

@Guy: ik ben altijd wat bang om het te overdoen met een spons, maar zal het toch eens moeten proberen hé.
 
En hier zijn we met de 2de fase van het chippen.
Heb donkerbruine tot bijna zwarte chips gezet en ook wat chips in een lichtere toon dan de basiskleur(russian green).
Hier en daar ook wat 3D chips gemaakt.
Oke genoeg gechip, euh geleuter :D
Hier de pics











Ik denk dat ik het hier ga bij laten wat het chippen betreft.
Geef gerust jullie ongezouten mening. :wub:
 
Yo Djs wat een parel zeg een lust voor het ook al ben ik geen echte tankliefhebber.Je chipping is fenomenaal mooi gedaan.
Prachtig maatje;) Patje.
 
Heeft er nog iemand chips? Ik eet liefst peper&zout hihi.

Ziet er allemaal netjes uit man, hoop dat ik ooit zover kom als jullie hierin. Denk dat ik me dan wel ooit nog eens een AB zal moeten aanschaffen hiervoor, met mn penseeltjes zal ik er niet komen vrees ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan