Hoofdsponsor

1/35 Stug III ausf. G [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij begint precies al in de smaak te vallen :laugh: , merci iedereen voor de comentaren. Hier nog een up-date van de battle damage:
1_P1030792.JPG
[/IMG]
1_P1030791.JPG
[/IMG]
1_P1030788.JPG
[/IMG]
1_P1030789.JPG
[/IMG]
Erwin.
 
In welk museum zijn deze foto's getrokken.....;)

Schiterend werk Erwindejongh...
 
Jawadde dacht ook eerst even dat ik naar referentie foto's aan het kijken was tot dat ik begon te beseffen dat het foto's van uw model zijn. man knap gedaan die battle damage. zeer mooi gedaan erwin chapeau.
 
Idd dacht dat het ook over de 1/1 versie ging hier.Nog nooit zoiets gezien.Gewoonweg schitterend.
 
Dit is zeer overtuigende battle damage, en ook de kleuring van het getroffen gebied vind ik zeer geloofwaardig. Knap want dit is niet zomaar uit het penseel te toveren.
 
Ja hallo kroket zeg.
Het is wel de bedoeling van foto's van je model te posten en geen referentiemateriaal hé :wacko::wacko::wacko:
 
Meer dan geslaagde battle damage. De beschadiging aan het trekwiel vind ik zeer mooi. Net echt!
 
Yo Erwin,

Knap! Er zitten prachtige zones tussen, knap hoe je die in verschillende laagjes opbouwd.

Greetz Nico
 
Wow merci iedereen, de brandschade viel precies in de smaak :) en is eigenlijk nog niet zo moeilijk. Eerst een paar foto's nagezien van brandschade en daarna eraan begonnen. Eerst black smoke dan hier en daar standard roest en light roest en dan terug hier en daar wat bijwerken met black smoke.
Grtz, Erwin.
 
Klein vraagske aan de ervaren modelbouwers: mag ik nu een satijn vernis of een een matte vernis over mijn model spuiten? Of helemaal niks?
Erwin.
 
Ik zou toch oppassen met vernis te spuiten op je pigmenten....
Eerst eens proberen op een proefstukje...
 
Klein vraagske aan de ervaren modelbouwers: mag ik nu een satijn vernis of een een matte vernis over mijn model spuiten? Of helemaal niks?
Erwin.

Ik zou het echt niet doen,heb ooit eens mee aan het testen gegaan en het lukt echt niet je krijgt het zelfde effekt zoals je de pigmenten gaat fixeren...
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik het maar zo laten, merci al. Nu verder werken aan het diotje dat zal verder gaan in een nieuwe topic. Tot dan!

Groeten, Erwin.
 
Als het de bedoeling is om je pigmenten een beetje te fixeren, ik heb goede ervaringen met haarlak...
Gewoon zachtjes een nevel over spuiten, en alle pigmenten blijven iets beter aan elkaar kleven ;)
 
Fixeren kan je met thinner, white spirit, aanstekerbrandstof...maar zeker niet vernissen, alles slaat dan donker uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan