Hoofdsponsor

1/35 Stug III ausf. G [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi spuitwerk, mag zeker gezien worden.;)
 
Het beste is aanbrengen met een ronde borstel
zoals ons rondsputterende bengeltje ook al zei :laugh:
En vlak per vlak bewerken zodat je alles mooi onder controle kan houden.
En elke laag goed laten drogen.
 
Na een lange periode toch nog wat tijd gevonden om verder te doen. Aangezien het een veteraan moest worden is dit de huidige stand van zaken:
1_P1030749.JPG
[/IMG]
1_P1030750.JPG
[/IMG]
1_P1030751.JPG
[/IMG]
1_P1030752.JPG
[/IMG]
1_P1030753.JPG
[/IMG]
1_P1030754.JPG
[/IMG]
1_P1030755.JPG
[/IMG]
1_P1030758.JPG
[/IMG]
Laat de commentaren maar los!;) Erwin.
 
Met welke kleur en soort verf heb jij deze chips gemaakt Erwin ? Ze zien er sterk uit ! Dat ronde onderdeel van de commandotoren is helemaal te gek !
 
Gunit: dat is een mix van Vallejo german grey met cavalery brown (roodachtig) en matte vernis ;-)
Erwin.
 
JA-WAD-DE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erwin ge hebt dat hiet uiterst voortreffelijk gedaan man. Prachtig !
 
Héééél mooie camo, mooi gespoten. Goed gedaan!
Uw cammo is heel goed gelukt.gespoten. De tip van tom om er enkele mistlagen in een lichtere tint van de basis -kleur overheen te doen heeft zijn doel niet gemist.
 
De tip van tom om er enkele mistlagen in een lichtere tint van de basis -kleur overheen te doen heeft zijn doel niet gemist.
Dat heeft héél goe geholpen! Nogeens merci ;-)
Ook ne merci aan alle reacties, nu gaan we wat verder werken aan de onderzijde. Tot de volgende keer maar weer....

Groeten, Erwin.
 
Je voertuig is inderdaad heel mooi aan het worden Erwin, dit wordt er eentje om trots op te zijn!

Zelf heb ik altijd problemen om chips aan te brengen, ik heb de neiging er teveel te plaatsen en per sé op alle vlakken en randen chips te willen aanbrengen. Het viel me op dat je ook een beetje in die richting neigt, misschien kan het interessant zijn om werkjes van de 'meesters' van de chips zoals miguel jimenez er even op na te kijken, daar zie je ook dat ze niet alle vlakken en randen chips aangebracht zijn om contrast te krijgen (en realisme op die manier). Misschien ook een tip voor jou voor een volgend project?
 
Laatst bewerkt:
zeer mooie chipkes! Wat Burglar aanhaalt klopt wel. Less is more!
 
Knap gedaan, alsof je zo uit de strijd komt Applaus
 
Burglar-Mad Ice: I know, ik start meestal volgens de regels en dan als'k moet gaan chippen (wat ik persoonlijk één van de moeilijkste stukken vind) loopt het soms wat uit de hand. Nu, het is tenslotte nog maar mijn tweede model dat ik maak dus ik kan inderdaad nog veel leren;) . Ik ga nu den onderkant eens aanpakken met wat modder, de tracks liggen al klaar. En dan de brandschade nog aanpakken en dan nog een diotje... nog werk genoeg dus!
Grtz. Erwin.
 
zeer knap gechipt erwin. da's iets dat ik nooit gekunnen heb bij militaire modellen en eerlijk gezegd vind ik dit juist het knappe aan militair. dat je lekker kan gaan verweren. als je uiteraard een noob bent als ik dan ist natuurlijk rap gedaan (niet dus) hehehe MOOI
 
Mooie chipping dat ge hier hebt neergezet erwin, misschien ook nog een kleine tip: een klein beetje kleur variatie in je chips steken.
Maar volgens dat het nog maar de 2de keer is dat je dit doet echt toppie.Hij ziet er echt gebruikt uit ;)
 
Zoals de medebouwers hier boven al hebben vermeld is de chipping zeer mooi gedaan en geloofwaardig....
 
ja de verf is er af veelal op de kantjes,realistic man,mooi werk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan