Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou bouwers ,

De laatste uit de serie enkel astronauten , dit is ook een apollo 14 astronaut met dankzij jullie advies op de resin ( waar te krijgen ) en de oplossing heb ik extra 2 sample bags gemaakt een uit putty en een uit een soort kunstof .
Verder de een scoop gemaakt en sample houder , dus veel details op 18 vierkante cm ....

dit is het einde van de astronauten reeks ...........

Afbeelding_149%7E0.jpg

Afbeelding_150%7E0.jpg

Afbeelding_151%7E0.jpg

Afbeelding_152.jpg

Afbeelding_153%7E0.jpg

Afbeelding_156.jpg


Afbeelding_157.jpg

Afbeelding_158.jpg

Afbeelding_159%7E0.jpg



Projeckt gesloten ..............
 
Mooi werk Bubble, onder welke naam wil je deze in de eindgallerij plaatsen ?
 
dankje jadefalconguard ,

Ik noem um bizzy on de moon surface .....
 
Netjes geworden, ziet er goed uit man.... ;)

Gaat hier weer zo´n mooie stolp omheen?
 
Ik wou deze jullie niet onthouden , dit hoofdje was echt in goud gedompeld , ik had eerst op een proefstukje met goud de humbrol maskol gesmeert ( ruikt heerlijk :cry: ) , maar dit is toch op goud te agressief..... het goud kreeg een witte wassem laag .... ik ben toen naar minder agressief goedje gaan zoeken en kwam uit bij de masker spullen die dames wel eens gebruiken , je moet wel een paar laagjes meer op doen ..... en dan de humbrol


Afbeelding_106%7E0.jpg
 
de eerste astronaut uit fase 3 is af , alleen het diorama komt nog , ik vind zeer strak en stukken realer met 100 % spiegeling dmv van dompeling .
Alleen je moet het goud zeker opruwen anders was de verf zeker gaan los bladeren ...... , verders is deze apollo 16 astronaut full met bags ( zakken )

Afbeelding_024%7E18.jpg Afbeelding_026%7E16.jpg

Afbeelding_027%7E11.jpg Afbeelding_028%7E15.jpg

Afbeelding_029%7E16.jpg Afbeelding_030%7E16.jpg

Afbeelding_032%7E12.jpg

Tot zover .............
 
En onderaan schrijft hij zeer leuk:

Tot zover .........................

Ja jongens, dit is toch niet meer normaal.
Gewoonweg schitterend wat je hier neerzet.
 
:O dat vizier -foto--foto- Straffe kost bubblegum ! 8)
 
Ja Bubble, ziet er goed uit.

Ben idd benieuwd of de verf zal houden op het goud, maar het geeft wel een fantastisch resultaat. :P
 
Prachtig, werkelijk prachtig. Die astronaut-figuren zijn nauwelijks van de echte te onderscheiden.

Een fantastisch staaltje modelbouw dat ge hier laat zien ApplausApplausApplausApplaus

Wat misschien leuk zou zijn is een topic waarin ge al uw afgewerkte astronauten laat zien, een topic met alleen eindfoto's.

PS : heb nog een leuk mythbusters filmpje gevonden over het wapperen van de vlag op de maan. Speciaal voor de non-believers : YouTube - Mythbuster moon hoax busted pt.1 Flag

"Wet Sellery"
 
dankje luitjes ,

Nou Astronaut Alan Bean heeft mijn diorama gisteren avond ontvangen door vrienden van me op het 40 jarig jubileum apollo 12 , hij was er zeer blij mee en een beetje ontroerd ( thema apollo 1 ) , ik krijg nog een foto van hem zelf als het in zijn atelier staat ...

Afbeelding_301.jpg


P1010021.jpg
 
Bubble,

ik heb al hele mooie dingen gezien die van jouw hand kwamen, op dit forum.

Een dikke Bravo is hier wel op zijn plaats.
 
Proficiat, was dat dio in opdracht van iemand? Of was het misschien de bedoeling om het aan hem te overhandigen of laten zien?
 
Dat was een kado , ik ben nogal een bewonderaar van alan bean als astronaut en Art schilder , jammer genoeg heeft hij niet veel geschildert over apollo 1 ... en heb hem gevraagt dat nog eens te gaan doen , en dat wou hij graag ...........
 
Geweldig, die foto van de echte Alan Bean, met uw model in zijn handen, en een mooie smile op zijn gezicht . :)

Fantastisch, wat een eer Bubble.

Een hele, hele, hele, hele, hele dikke proficiat man ApplausApplausApplausApplaus

Misschien kunt ge eens wat foto's van uw modellen naar NASA sturen ? Een modelbouwer van uw kaliber kunnen ze daar zeker gebruiken ^^

"Wet Sellery"
 
Het zou idd leuk zijn als je deze foto van ontvangst met ons wilt delen. Leuk dat je jezelf eens op de foto zet met dit figuur. Kunnen we de maat eens goed inschatten. Man, dat ziet er toch echt fantastisch uit. Ik had geen echt idee over de maat voering, maar ik weet wel wat het is om een figuur te schilderen in fantasie. Nogmaals mijn complimenten hiervoor. Gewoon prachtig.
 
Uh Rik dat is Alan Bean ;)

Of ik moet me zwaar vergissen :8

Maar een mooi stukje werk Bubblegum wat ik je niet na doe.

Ron
 
dankje luitjes


maar bouwers , het is wachten op de eind spullen voor de Saturn V ,,, in de tussentijd heb ik me toch weer vergrepen op wat astronauten , er waren enkelen verzoeken en zelf van alan bean himself , je gelooft het niet maar hij was al zeer tevreden over het diorama , maar had toch een verzoek wat ik de eerste plaats wou maken en wat ik toen niet gedaan had omdat het meschien te kinderachtig was .

Maar de beste man wil graag zijn astronaut in een schilder pose en daarbij een maan ezel op de maan waar hij aan het schilderen is verdere details . ik krijg over een tijdje zijn verzoeken en de astronaut stuurt ie terug ....... verder gezien zijn werk , heb ik toegelegt om 2 astronauten die hij geschildert heeft na te maken in een pose van de astronaut , het eerste wordt :

Is Anyone Out There? ( een van zijn laaste werken )

ww3.jpg


en Jack Schmitt Skis the Sculptured Hills ( werk uit 2008 )

ww1.jpg


bij de eerste ging het redelijk qua bij boetseren om alle ledematen in een andere houding te zetten en doe niet precies de zelfde houding , bv de benen heb ik bv omgedraait een naar voren anderen geknikt .....

verder ben ik bezig met een 1/24 lunar rover die ik kapot had gekocht , en daar komen 2 astronauten bij die de fender spatbord aan het maken zijn .... ik heb dat al eens gemaakt maar dan schaal 1/32 .......

Tot zover ..............
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan