Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net als je andere werken is dit ook weer genot om te zien.
Werkelijk zeer mooi gemaakt!
 
dankje luitjes ,, ik ben nu met een 1/16 diorama bezig , de laatste voor een tijdje , maar wel de duurste , een onderdeel zelfgemaakt heb ik al af .

039~4.jpg

maar wat is het ??? over een paar dagen het eind resultaat .

t
 
't ziet er allessinds goed uit, maar wat het zou moeten voorstellen.... geen enkel idee (geplooide ijzerstructuur? ;-) )
 
een hintje :: The first and only ?? worn on the moon ??
 
Mooie aankoop, 1 van de limited editions kunnen op de kop tikken?
 
NO NO , a real fake number one edition , wel zeer een zeer mooie , ik wou dat ik het geld had voor een echte , maar 4000 tot 5000 euro is me iets te gek , trouwens ik draag nooit een horloge , ik spoot ze altijd onder met verfen .
 
Nou Luitjes , het laatste diorama voor een tijdje is klaar en wel de meest exspensive one .

De astronaut ( neil armstrong ) heeft een double layer 24 karaat,s goud vizier een maansteen in zijn ruimtehandschoen.
Dan gezien het merk Omega de horloge die in de jaren zestig is uitverkoren als enige uurwerk mee te mogen naar de ruimte en naar de maan gezien alle extreme tests dit horloge heeft ondergaan ernaast geplaats op dit dio .
Nu even een tijdje geen astronautje meer maar andere dingen .

038~3.jpg 039~5.jpg 040~1.jpg 041~3.jpg 042~2.jpg 043~0.jpg 044~1.jpg 045~1.jpg 046~2.jpg 047~1.jpg 048~3.jpg

tot zover .
 
Je blijft me elke keer weer verbazen met je bouwsels Bubblegum,ook dit is weer een zeer mooi projekt.
 
Een hele mooie Bubble.
Zal al een beetje op een museum lijken bij u thuis?
 
Dankje luitjes ,,

Nee ik houd meestal geen model over , meestal voor ie klaar is wil men ze al hebben .
 
Hey Bub,

Ja man, waar blijf je het halen, he.... is weeral een pracht stuk geworden die niet zou misstaan in een vitrine van een uurwerkmaker, weeral geslaagd zou ik zeggen ;)
 
Dankje Swa !!!! , een soviet maan astronaut nog en een 1/5 versie en dan een tijdje geen hemellichaam bewandelaar meer .
 
Ik heb vandaag ik mooi klein 1/20 resin figuurtje binnen gekregen , het is eigenlijk een vrouwelijk monteur als kit omschrijving , maar ik kan haar goed gebruiken als zwefend vrouwelijk ISS astronaut die bezig met een onderzoek bij de labracks van het ISS columbus station .

ik heb haar benen iets naar achteren gezet , zoadat ze achter over hangt en haar paardestaart de lucht in .
ik zal eerst de benen afwerken en dan haar voorzien van allerlei hightech stuff aan gordel bedrading van het medische experiment die ze uitvoerd :brouw:


001~53.jpg 002~50.jpg 003~56.jpg 004~56.jpg

tot zover ..
 
Nou Luitjes , het popje is klaar , ik heb haar extra onderzoeks details gegeven dmv intrumenten aan riem , oog test ivm evenwich onderzoek , dit alles aan elkaar verbonden , en toen als laats hangend aan het het labrack waar het lijkt of ze zweeft met het PAD in haar handen druk druk aan het werk .

009~40.jpg 005~44.jpg

006~50.jpg 007~47.jpg

011~28.jpg 012~31.jpg

013~23.jpg 014~25.jpg

019~19.jpg 020~18.jpg

021~21.jpg

023~9.jpg

025~8.jpg

024~10.jpg

Tot zover dit kleine projeckt .
 
Zeer mooi Bubblegum, het lijkt echt alsof ze aan het zweven is. Het haar doet er veel aan om ons oog dit te doen geloven...
 
Dat is een mooie dame geworden,komen er nog meer figuren naast?
 
Dankje Bert ,, nee niet meer , ze heeft het rijk voor haar alleen ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan