Hoofdsponsor

Snellboot type S-100, Port of Ostende, 1944.

proficiat hee maatje,we hebben goe gelachen
 
hey,

Ivan, just m8, en dat is het belangrijkste :) ;)
 
Hey,

Bij deze terug een kleine mededeling, deze maal hebben we zilver gehaald op de beurs te Kmk. We zijn content want het was een wedstrijd op hoog niveau....😉
 
Dikke proficiat Swaken, meer dan verdiend. Was inderdaad zeer hoog niveau. Mij zoon koen is spijtig gnoeg buiten de medailles gevallen.
 
proficiat swa,zeer hoog niveau,ook bij de bootjes
 
Er waren inderdaad verschillende zeer prachtige boot diorama's te bezichtigen waaronder het uwe , proficiat, het is zeker verdiend.
vgr Marc
 
nog is proficiat voor dit meesterwerk__________________
 
Hey,

Zoals ik al geschreven heb in een ander topic, hebben we terug een gouden plakke gewonnen in de categorie schepen te Nieuwegein, Nederland.
De categorie was drukbezet dit jaar waaronder enkel hele schone exemplaren, maar we hebben het toch kunnen waarmaken om te scoren. Ik zijn bijna rond in modelbouwland met de boot zodat hij binnenkort op pensioen kan gaan. Ik denk enkel nog in Putte, komende december, misschien nog eens proberen en zien wat het wordt...

Wedstrijd in zijn totaliteit vond ik toch minder, en al zeker in de categorie van de militaire voertuigen, wat was me dat, zo'n flauwe bezetting heb ik nog niet teveel gezien, daarentegen was de diorama's wel goed vertegenwoordigd al vond ik dat de kleine schaal niet echt opviel in zijn aanwezigheid....
Figurines was zeker niet om naar huis over te schrijven, ik schat een tiental figuren in alle categorieën....
Maar, allez, je kon over de koppen lopen, zeker in de voormiddag....en enkel onzen Steven heb ik gezien....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan