Hoofdsponsor

Snellboot type S-100, Port of Ostende, 1944.

Swaken

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 feb 2009
Berichten
3.441
Hey,

Zoals ik al beschreef in de topic van de diorama's, hebben we meegespeeld in de wedstrijd van Hoboken.
Aldaar is bij de eerste inzet van het model de eerste plaats behaald en werd er tevens een speciale prijs van beste boot in de ganse show behaald.
Niet slecht om te beginnen, op naar de volgende...... :)

attachment.jpg

Voila se. ;)
 
Nogmaals proficiat Swaken, meer dan terecht verdiend.
Moest zelfs BOS geworden zijn, mijn gedacht, maar dat heb je waarschijnlijk niet gehaald omdat je die andere speciale prijs behaald hebt.
 
deze was dan ook bijzonder mooi gemaakt!
 
dikke proficiat swaken,meer of verdiend voor dit meesterwerk,
ja bos mocht er ook nog bij,maar ja we kennen ze daar hee
 
Je wordt smoorrijk mé al da goud... Dikke proficiat!

RC-Heligroeten,

Nick
 
proficiat, heb je zeker verdiend.
 
Van harte geproficiateerd Swaken, wij wisten hier op het forum al laaaang dat deze prijzen ging kapen, en dat nog voor het komende jaar :8
;)

Vergeet niet om je medailles aan te vragen voor deze via de link in de balk bovenaan ;)
 
swaken een dikke dikke proficiat man pracht werk van je .
gr dirk d
 
Van harte gefeliciteerd met je behaalde prijs. Heb hem live gezien en eigenlijk dacht ik dat het BOS ging worden.

JM
 
dit is dan ook een meesterwerk,proficiat!.......................
 
Proficiat, dik verdient. Heb hem ook staan bewonderen...
 
prachtig swa al dat werk word nu omgezet in goud ;)
 
Dikke proficiat Swaken ,terecht verdiend :)
 
Hey,

Dikke mercie jongens, na twee jaar is dit echt wel de kroon op het, lange,werk :)
@Beyond, zal ik doen ;)
 
Wow knap werk en zeker en vast een verdiende eerste plaats
Marc
 
Swaken een hele dikke proficiat.....dik verdiend .....prachtige voorstelling.........;);););)
 
Hey,

Mercie voor de comments jongens :) ;)
 
Hey,

Gisteren was het Movelo. Hebben ingeschreven met het bootje in de categorie Schepen, Master en hebben hierbij zilver gehaald in deze klasse. :) Ik terug content, alhoewel dit alles uiteraard subjectief is.... :) ;)
Eigenaardig was dat er verschillende inschrijvingen waren, doch er werd maar 1 prijs uitgereikt.
 
Hey,

En terug hebben we een prijs mogen ontvangen met deze boot in zijn diorama configuratie. We hebben terug een gouden medaille gewonnen in zijn categorie.
Wijle content.... ;) :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan