Hoofdsponsor

Sl 27 ( DONE )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klein beetje heb je weer strak en verzorgt gedaan ;)
 
het meeste word verlijmd met seconde lijm

dacht dat die niet geschikt was om met water in contact te komen. altans die ik geprobeerd heb kon er niet tegen.
kan je het merk eventueel geven , kan altijd handig zin voor sommige toepassingen.

en hoe klein de vorderingen ook mogen zijn als ze van de kwaliteit zijn die jij hier laat zien kan je ons er enkel mee plezieren.

vgr
Marc
 
dacht dat die niet geschikt was om met water in contact te komen. altans die ik geprobeerd heb kon er niet tegen.
kan je het merk eventueel geven , kan altijd handig zin voor sommige toepassingen.

en hoe klein de vorderingen ook mogen zijn als ze van de kwaliteit zijn die jij hier laat zien kan je ons er enkel mee plezieren.

vgr
Marc

het huismerk van de GB nog nooit een probleem mee gehad maar nog nooit onder water gezeten met mijn boten.
gr soetkin
 
nog een kleine voor uitgang het maken van de kabel rollen
attachment.jpg
attachment.php


attachment.jpg
attachment.jpg
 
Mooi....
Ik zal binnenkort eens een afspraakje met je maken om eens te komen kijken van dit als dit mag.
 
wel al gestart aan de voorbereiding voor de relingen te maken .

attachment.jpg attachment.jpg
soetkin.
 
die zijn alvast netjes gemaakt met oog voor detail.
doe zo maar verder, we genieten wel van de fotokes.

vgr
Marc
 
Mooije vorderingen, ziet er allemaal strak uit :)
 
Ziet er allemaal mooi uit Soetkin, meer kan ik er niet over zeggen.
 
en nu het minst leuke werk voor mij het maken ven de relingen en de voorbereiding er van en tot mijn ergernis moet ik dan nog alles dubbel maken daar de verbinding van de relingen aan de buiten kant is in gebouwd moet ik nu zowel linkse en rechtse bouwen.
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
Ja, ook de minder leuke dingen horen er soms bij om het schip te maken zoals je wilt ;).
 
dat is waar maar ik heb er niet bij stil gestaan dat er rechtse en linkse waren .
en ik heb nog geen enkel visser schip gezien met zo veel relingen:laugh::laugh::laugh:
 
troost u , ik heb ook moeten solderen tot de blaren op mijn vingers stonden.
maar ik zie dat het u goed vergaat, dit eerste stuk ziet er toch netjes uit.
succes met de rest , als ze allemaal af zijn en geplaatst geeft het zeker een serieuse meerwaarde aan je schip.

vgr
Marc
 
Ziet er goed uit, zo een strakke reling geeft zeker een meerwaarde :8
 
ja soms is het tot vervelends toe dat je iets moet doen maar als het dan allemaal klaar is sta je weer een hele grote stap verder in de bouw.
en ze zien er wel erg goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan