Hoofdsponsor

Sl 27 ( DONE )

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetkin

Well-known member
Registered
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
1.198
zie hier hoe het echt schip is ontstaan eerst was het de GO 23
attachment.jpg
dan de Go7
attachment.jpg

en dan verbouwd naar de SL 27
attachment.jpgattachment.jpg
attachment.php
attachment.jpg
en deze ga ik maken
maar om dat ik geen spanten plan heb ga ik hem op een bestaande romp maken zonder bult steven daar het echte schip er nu een klein bultje heeft maar dit jaar of volgend jaar komt er een grote bult op zo dan kan ik hem ook aanpassen
 
De vorm van deze schepen is echt geweldig.
Ik wens je veel plezier en succes met de bouw hiervan, kom in ieder op de eerste rij zitten om dit te volgen.
 
wort enkel gebouwd van veiligheidsplan en van foto's het meeste moet op gemeten worden is trouwens een van de mooiste schepen van binnen dat ik al gezien heb en dat zijn er zeer veel
 
Hoi soetkin,ik ken niks van schepen hoor maar zoals Wim zegt zijn deze erg mooi van vormgeving,ik wens je alvast veel succes met deze;)
 
Een schip met karakter, ook lekker veel plaats voor RC :)
succes met de bouw
 
bedankt alle maal .
rené ja veel plaats voor rc maar niet om er bij te graken daar enkel de brug en de dek rollon er van zullen gaan.

gr dirk
 
Mooi schip en een prachtig project! Veel plezier ermee.
 
de eerste werken aan de romp schuren en nog eens schuren
attachment.jpg
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
de start ziet er al vast prima uit , we volgen vanaf de eerste rij.
 
ziet er mooi uit ik hoop dat je niet in elke hand een schuurmaschiene houd en zo schuurt :)

veelsuc6 met de bouw van dit prachtig schip
 
Ziet er een mooie bouw uit van een mooi schip.
Succes met de verdere bouw ervan.

Fred
 
dag dirk,
ge hebt weer de bouwmikrobe te pakken zie ik,
al denk ik dat ze bij u nooit ver weg is,
prachtige vorm die sl 27
groetjes,ronny
ge kent mij beter als ik schuute zeg niet waar
 
ja ronny weer opnieuw gestart maar ik zal het langzaam doen nu ben nog bezig met al mijn vliegtuigen om te bouwen van motor naar EL en dan nog een tank bouwen tussen door om mijn schilderkunt bij te leren :worried: want die is nog altijd ramp zalig .
mvg dirk.d
 
Gezien de boten die je al gebouwd hebt, zal dit ook wel een mooi plaatje worden, ga het zeker volgen.;)

Mvg, Folkert
 
dat hoop ik toch maar niet gemakelijk zonder werf plan ik den dat het iets langer gaat duren om hem te bouwen .
attachment.jpgattachment.jpg
 
Dat ziet er al strak en verzorgt uit :)
 
renè we doen ons best .

Patrice ja de romp is gekocht daar er geen spantenplan voor handen was het schip heeft al verschillende eigenaars gehad en naar lang zoeken en meten heb ik er een gevonden enkel was het jammer dat de kleine bult ontbrak maar het was me een opluchting dat de reder me vertelde dat er een grote bult op komt zo dat ik in de nabije toekomst er ook een op kan zegen .
maar ja ik maak liever mijn romp zelf hoor zo veel plannen liggen en er geen enkel dei paste .
ja ik heb het geluk dat er op een 3tal KM van waar ik woon een zeer mooi vaarwater is

mvg dirk d
 
hallo weer een beetje verder gedaan ben begonnen aan de brug .
maar ik zal het toch een beetje kalmer moeten doen als ik niet buiten wil vliegen van de vrouw ..
schip bouwen tank bouwen en nog eens gaan rc vliegen het word een beetje van het goede teveel den ik .
en nu teug naar de bouw van de brug
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
zie zo weeral een stap verder
 
nog een beetje verder gedaan
attachment.jpg
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
attachment.jpg
begint er al een beetje op te gelijken .
mvg soetkin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan