Hoofdsponsor

Sl 27 ( DONE )

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog maar een beetje verder gedaan boven kant verder gespoten in wit en blauw kraantjes er op gezet en begonnen aan de relingen
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
en naar de mast mag je niet kijken die is te smal deze moet ik opnieuw maken .
gr soetkin
 
Dit wordt echt netjes.
Het enige wat me nu direct opvalt is, dat dit een vissersschip is en te veel blinkt.
Ga je nog verweren?
 
Schitterend spuitwerk, ziet er allemaal zeer strak uit, zo komen ze pas van de werf, alleen het dek dat is anti - slip verf , mat :8
 
ja dat is waar hij blinkt een beetje te veel nochtans een satijn verf gebruikt omdat het echt schip ook blinkt hoor als hij naast een ander vissers schip licht kan je van 100 meter het verschil zienzelfs het dek voor de brug blinkt in het echt .
maar de foto's blinken nog meer door het flitslicht van het foto toestel
 
isola het voordek is misschien anti slip maar wel blinkend hoor
 
ExSerCo dat zou ik wel eens willen proberen maar ik ben er nog niet in thuis om zo een schip te verweren veel te veel werk om hem zo te krijgen en dan misschien naar de kl..... helpen dat zie ik nog niet zitten .
 
Je reling is netjes uitgevoerd, net zoals het schilderwerk.

ziet er inderdaad prachtig nieuw uit, maar ooit is ze zo van de werf gekomen.

vgr
Marc
 
zoals je kan zien de beplanking van het achter dek verder af gewerkt en een nieuwe mast gemaakt iets breder vooraan maar tot mijn grote verbazing heb ik mijn doorvoeren voor de verlichting vergeten hopelijk kan ik ze nog aansluiten ???
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
morgen nog een beetje relingen maken
 
ziet er weeral knap uit ,en wat een tempo van bouwen.

vgr
Marc
 
Hoi Soetkin,

Het gaat hier echt wel aan een razendsnel tempo ;-)
Ik ga mij moeten haasten geloof ik want voor je het weet is die van de werkbank verdwenen.
Zeer netjes hoor wat je hier weer neerzet!
deze staat nu wel even aan de kant hoor bezig met andere veranderingen in de werkkamer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan