Hoofdsponsor

1/6 Sd.Kfz.167 StuG IV (Metal kit ) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets met een lange antenne.....hmmmmm.......RC????? ;)
 
De oplossing zit in droop zijn laatste posting :D, denk ik toch :8
 
droop , je mannen kunnen er de spanning er wel in houden zeg amai, en stefan lost niets he amai zeg

met geduld zullen we hier moeten wachten he,
blijft natuurlijk een top topic om te volgen

tom
 
1_047.jpg

Zoals jullie kunnen zien genieten de mannen met volle teugen van hun vakantie (mijn vijverbewoners genieten ietske minder :@ ).
Van zodra de rompslomp met verfpotten en borstels achter de rug is, gaan we hier gewoon verder.

Nog efkes geduld mannen. :wub:


1.gif



Droop
 
Ons zo in spanning houden, en zelf zo relaxen en Droop zijn vijver leegvissen het zijn sloebers:-D
 
Droop jong je strips zijn steeds boeiend en amusant he,maar de bouwfasen die je laat zien des te meer zulle.Machtig mooi man enne....effe offtopic ben es gaan kijken op de site waar je de strips tekst geeft.. leuk zeg.
Terug ontopic ,de kit is helemaal uit metaal met uitzondering van wat resine en dergelijke he.Heb je alles zelf moeten snijden? of waren die al voorgesneden?.
 
@ Patje: De metalen platen zijn al volledig op maat gesneden. Die moeten enkel nog in de gewenste vorm worden geplooid.
Maar daar kan er ook niet veel mislopen daar de vouwlijnen ook al met een laser zijn voorbehandeld. :)



Droop
 
Aamai dat is zeer goed dan heb je er geen probleem me om ze te plooien he maatje,ja kwist nie hoe dit kon dus vraag ik het gewoon he.
En wat er ook van moge zijn ik weet dit toch zeker en dat is dat het weer een pronkstuk gaat worden.
 
Momenteel ben ik bezig met de voorbereidingen tot het maken (lees: scratchen) van de Bosch koplamp van de StuG.

Dit dingetje dus:

1_Stug___173.jpg


De draaibank zal wéér eens goed van pas komen daar de behuizing uit brons zal gedraaid worden. ;)

Meer nieuws in de komende dagen.


Droop
 
Misschien een domme vraag Droop maar waarom uit brons en niet uit bijvoorbeeld aluminium???
De laatste lijkt mij het makkelijkste te draaien qua materiaal.

Ron
 
Misschien een domme vraag Droop maar waarom uit brons en niet uit bijvoorbeeld aluminium???
De laatste lijkt mij het makkelijkste te draaien qua materiaal.

Ron
Geen domme vraag hoor Ron maar ik heb hier meer bronzen dan aluminium assen liggen. ;)



Droop
 
Bedankt Droop voor de toelichting bij mij is het precies andersom :-)
 
1_047.jpg

Zoals jullie kunnen zien genieten de mannen met volle teugen van hun vakantie (mijn vijverbewoners genieten ietske minder :@ ).
Van zodra de rompslomp met verfpotten en borstels achter de rug is, gaan we hier gewoon verder.

Nog efkes geduld mannen. :wub:


1.gif



Droop

Tja, ik zie hier die 1,5 meter aan antenne :P of is dat nu een vishengel :$

Het blijft toch erg jammer dat de stug niet RC wordt....
 
Neenee, die StuG blijft inderdaad statisch.
Het is al gek genoeg dat de Tiger 100% rc wordt. ;)^^



Droop
 
neh niet op de schurtzen, maar op de kragen van de werknemers daarentegen... en in de plaats van een duitse vlag...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan