Hoofdsponsor

1/33 SaturnV - schaal 1:33

Net gemeten, er moet op de liftkoker nog 1.1meter bijkomen, ofte 5 verdiepingen.
 
ik moet dat toch eens van dichtbij moeten komen bekijken he
 
Knappe werken wederom en wat een plezier om dit te zien vorderen.
 
't Is trouwens 'Sarens blauw'.
Ik ga die mannen eens aanspreken...:-)
 
Indrukwekkend project. Wijkt heel wat af van de klassieke modelbouw maar is daarom niet minder interessant. Mooi om te volgen.
 
Niet de klassieke modelbouw inderdaad, maar het blijft een model hé...
Als een van jullie een auto of een tank bouwen schaal 1:33 dan wordt een doorsnee auto 'slechts' 150mm lang, een tank iets groter.
Maar ja, ik kan er ook niet aan doen dat SaturnV 111m hoog was ....😁
 
We hebben net de laatste verdiepen geplaatst. Dat maakt dat we bijna op hoogte zijn.
Enkel de kraan moet er nog op. LUT zelf heeft helemaal bovenaan ook een (knalgele) kraan. Die monteren we later wel.
We gaan ons nu vooral bezighouden met SaturnV. Die zouden we er graag op hebben voor onze open der dag (tweede weekend van september).

LUT-01.png

LUT-02.png

LUT-03.png

LUT-04.png

LUT-05.png
 
Laatst bewerkt:
Deftige vordering en we volgen verder.
 
Straks moet je een gat in de muur maken om deze buiten te krijgen...
Ferm staaltje modelbouw!!
 
We speelden ooit met het idee om de complete combinatie tijdens open deur dagen remote buiten te laten rijden maar dat ding begint redelijk zwaar te wegen. Zoals je kan zien op een van de foto's is er een transpalet nodig om het geheel te verplaatsen.
We hebben de LUT voorzien van een paar stevige scharnieren, anders was er geen mogelijkheid om vlot aan de bovenste stukken te werken. Om de allerhoogste stukken vast te zetten hebben we wél een ladder nodig.
 
Wederom mooie vorderingen.
 
Wat een spektakel, dit is modelbouw die grote hoogte bereikt!
 
Erg mooi, ik heb eerlijk gezegd ook al vaak een raket willen printen, maar het is er nog nooit van gekomen, wel heb ik onlangs een papieren kit gekocht (nu, ja moet het wel zelf (laten) afdrukken op 200 grams papier) op schaal 1/12 van de Apollo CM, zeer gedetailleerd.
 
Heb de Saturnus V raket op schaal 1/144 in mijn vitrinekast staan. Dit is toch wel van een heel andere grootte (letterlijk en figuurlijk :winking: ).
Mooi werk en volg van nabij.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan