Hoofdsponsor

Samoerai arquebusier, 90 mm, Pegaso

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box (denk ik)
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
eerste delen zijn af
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
uit schrik dat ik een deel van mijn vaardigheden verlies, nog eens een figuur begonnen :winking:
Na het posten van de eerste foto's, direct door enkele vakmensen op mijn vingers getikt dat dit geen Ashigaru is zoals op de box art wordt vermeld maar een echte Samoerai. (Kledij, kleuren enz)

Gezien ik gewoon fun heb aan het schilderen zal ik hem dus maar zo noemen. Valt onder de categorie, ik hou wel van een uitdaging waarbij de grootste uitdaging het voetstuk wordt. Niet zozeer mijn comfort zone.

Begonnen met het hoofd, best grappig het is bijna zo groot als de VBL die ik onlangs gebouwd heb

Bekijk bijlage 437201 Bekijk bijlage 437202 Bekijk bijlage 437203

Gezien ik op een paar kleinigheden na tevreden ben met het resultaat, ben ik daarna aan de binnenzijde van de figuur begonnen.
Het is later een deel waar ik bijna niet meer aankan.
Bekijk bijlage 437204 Bekijk bijlage 437205

Bekijk bijlage 437206

nog een eind te gaan, wordt vervolgd
Kleurrijke figurine . Volg mee. Willy.
 
en weer een machtige neerzetting van je zoveelste Samoerai stijder.

 
Voor mijn kunnen en ogen het beste wat ik er kan uit halen.
Misschien had hier en daar nog een versierinkje meer ge kunnen, maar ergens stopt bij mij ook het geduld.
Nu nog het voetstuk afwerken.
Arquebusier-029.jpgArquebusier-030.jpgArquebusier-031.jpgArquebusier-032.jpgArquebusier-033.jpgArquebusier-034.jpgArquebusier-035.jpgArquebusier-036.jpgArquebusier-037.jpgArquebusier-038.jpg
 

Bijlagen

  • Arquebusier-039.jpg
    Arquebusier-039.jpg
    142,7 KB · Weergaven: 1
  • Arquebusier-040.jpg
    Arquebusier-040.jpg
    223,3 KB · Weergaven: 1
Vind deze erg kleurrijk en mooi geschilderd, ik doe het je niet na.

Fred
 
Vind hem toch wel mooi hoor en benieuwd met het ondergrondje dat oogt net weer wat anders
 
Ziet er prachtig uit. Nu nog even wachten op het eindresultaat met voetstukje.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan