Hoofdsponsor

1/24 Renault 4 CV "Sport" 😂 1955

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
😳
BOUWWIJZE
😇
BOUWBUDGET
😨
BOUWSTATUS
wip
COMMENTAREN
👍

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Tijdens een opruim bevlieging kwam ik dit zakje tegen, helemaal vergeten dus dat ik hem had was een mooie voor groepsbouw geweest.
Afijn ik ga deze in elkaar steken als ik even vast loop met de H-D.

Sorry voorvoegsel vergeten 1/24 dus.

20221122_143605.jpg
 
Veel plezier met deze SPORTWAGEN. :ROFLMAO:
 
Je kan nog altijd meedoen met de groepsbouw hé Ron, leuk karretje trouwens, heb er in juni nog zo ééntje zien rijden in Normandië.
 
Zeg het maar hoor, kan de groepsbouwinschrijving zo aanpassen als je hier meer zin in hebt dan in de Alfa.

Ook dit is een leuk project, je hebt goede smaak wat auto's betreft maar zoekt wel de lastige bouwprojectjes op meen ik.
 
Dank heren voor de reacties zover.

Nee deze word gewoon gebouwd en is geen haast mee en lekker rommelen met onderdelen en lijm heb al genoeg werk met mijn Harley`s.

Roy de Alfa blijf gewoon slachtoffer voor de groepsbouw en ik hou van lastige projectjes :unsuree: 🙂
 
Tijdens een opruim bevlieging kwam ik dit zakje tegen, helemaal vergeten dus dat ik hem had was een mooie voor groepsbouw geweest.
Afijn ik ga deze in elkaar steken als ik even vast loop met de H-D.

Sorry voorvoegsel vergeten 1/24 dus.

Bekijk bijlage 429650
Kom je ook niet veel meer tegen op beurzen. Is een sympathiek baksken. Volg mee. Willy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
zalig wagentje , ik wilde die ook maar had een verkeerde kit gekocht een Parijse politie uitvoering en daar was ik niks mee daarom met onze leden dag in de tombola gezwierd , hoop dat er iemand gelukkig mee zal zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Ben benieuwd naar de bouw.
 
Typisch Frans kitje....pas voor geen meter 😂 om eerlijk te zijn valt het wel mee. Het grootste probleem tot nu toe is dat alle gaatjes wat ruimer geboord moeten worden voor de paspinnen.

20221124_145342.jpg

20221124_145528.jpg

20221124_145545.jpg
Moet kunnen bij een sport uitvoering 🙂

20221124_151744.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geen paniek is alleen controleren of alle wielen de grond raken.
 
Ook bij de Revell-kit van die brandweerwagen moest ik een enkele keer een paspin verwijderen. Kan me voorstellen dat je dat bij die Heller met alle pinnetjes doet.

Ik begrijp trouwens het beroemde Franse chauvinisme wel als ik zo’n schattig op wijn en stokbrood lopend autootje, in miniatuurvorm zie.
 
Twee avondjes geen TV dan schiet het op hier.

20221127_145133.jpg


En een motor van een sportwagen heeft extra lucht nodig 😉

20221127_145203.jpg


Moet nog een of twee stangtjes aanbrengen onder de motorkap.
 
toch een knoddig wagentje he altijd zot van geweest , hier in het dorp ( gemeente wij noemen dat zo omdat de kern het centrum zo genoemd word ) was een man werkte aan de gemeente en die had zo eentje als oldtimer een zwart met een eenwielig aanhangwagentje met rieten mand en in de zomer toerde hij hier rond , schattig om te zien
Succes Ron
 
Dat waren toen inderdaad leuke modelletjes. Goed bezig ook.
 
Bedankt mannen (y)

Is zeker een leuk wagentje uit de tijd dat de wagens nog karakter hadden. Tegenwoordig moet je drie keer kijken wat voor een merk het het eigenlijk is
 
Even wat primer erop gespoten vandaag.

20221128_130023.jpg
 
Dat geeft al een heel ander beeld met een kleurtje er op (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Is de primer Dany hoop nog van de week de definitieve kleurlaag te spuiten.
 
Ziet er mooi uit, ga je volgen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan