Hoofdsponsor

1/35 Potteau '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze is zeer mooi gemaakt!!!
En makkelijk zelf te proberen... ;)
 
Yo Kevin,

Wat een leerrijke tip! Die beton structuur is top...nu nog het goede kleurtje en wat verweren en dit komt helemaal goed!

Greetz Nico
 
Als ik naar je foto's kijk, komen herinneringen aan vroeger weer boven. Wij hadden zulke betonnen palen in de straat staan... Heb ik me vaak achter verstopt :)

Echt mooi, realistisch gedaan. Goede tip ook.

grtz
 
bedankt mannen, ben alleen nog bezig de kleur beter te krijgen, in daglicht bekeken was hij nog wat te donker naar men goesting...
 
Knap gebouwd, het zand valt goed mee qua schaal, veel moeten schuren?

Grtz Bart.
 
Nee hoor Bart, het schuren valt goed mee, gewoon dat de meeste groffe structuur eruit was...
 
Ik heb dit nog nooit gezien die techniek maar brengt me op enorme ideeen, het ziet er echt realistisch uit :-)
 
Ziet er heel realistisch uit, hier bij ons stond staan er nog zo enkele van die ruw gegoten palen waar je bij wijze van spreken bijna de kiezels kan uitplukken. heel knap gedaan!
 
bedankt walesha,

ondertussen bezig aan de bevestiging voor de kabels..

deze foto heb ik gaan maken op het oude slagveld zelf, dit is de enige die er van toen nog staat...

attachment.jpg


en zover zitten we al..



attachment.jpg attachment.jpg
 
Bedankt modelbouwerke,

Nu zijn de gaten ovaal, iemand een idee hoe ik dit vierkant kan krijgen,
Dit is gedaan met oude tandartsboren die ik gekregen heb...
 
Laatst bewerkt:
ja, mss moet ik eens op zoek gaan naar dunne vijlen,
 
Zeer knappe resultaten ! Ik zou ook dunne vijltjes proberen.
 
bedankt GUnit,

morgen es op zoek dat ik er heb, dacht van wel..

zo, eindstand voor vandaag, heb geprobeerd om van een stukje van de sprue de condensatoren te maken, stukje in de dremel gestoken en dan met een vijltje (te dik voor de gaten) geprobeerd de vorm er in te krijgen,nog niet perfect en moet nog wat opkuisen.....maar voor de eerste poging ben ik er best tevreden over

attachment.jpg
 
mooi gewerkt, en het zijn toch geen condensatoren, maar isolatoren ;)
 
Er bestaan zeer fijne vierkantvijltjes hoor, hooguit zo'n 7cm lang en aan de punt zo'n 1mm dik, verkrijgbaar in de betere modelbouwhandel... mss eens informeren bij één van de sponsors?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan