Hoofdsponsor

1/35 Pickup truck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk nog eens een beetje tijd gevonden om aan het pickup-diorama verder te werken. De klimplanten zijn gesnoeid en hebben een wat uniformere kleur gekregen.

attachment.jpg

attachment.jpg

En dan meteen de achterkant afgewerkt met wat achtergelaten olievaten en andere rommel.

attachment.jpg

Meer volgt in de loop van de week.
 
Zeker geslaagd Mr Artex...!Alleen....maar das persoonlijke goesting zou ik die rode bloemen volledig weglaten,nogal vrij hard qua contrast...
Misschien iets van struik en vooraan een verwoest reclamepaneel of iets dergelijk??
Hier mag je best trots op zijn man...!

Grtz yves,
 
Ik ben het met je eens wat die rode bloemen betreft Yves. Deze trekken alle aandacht naar zich toe.
Verder mooi verbeterd, toffe toevoeging van de olievaten en andere spulletjes.
We blijven volgen...

Mark
 
De rode bloemen kunnen nog afgezwakt worden. Graag zou ik nog wat rood behouden om wat kleur te hebben in het diorama maar mits enkele simpele ingrepen zal het minder opvallend worden. Een werkje voor de komende dagen.
 
De kleuren van de begroeiing zijn veel beter dan eerst. Complimenten zijn dus niet alleen aan gericht aan MrArtex voor de bouw, maar ook aan de commentaren die de bouw nog mooier maken dan hij zonder verdere inbreng zou zijn geweest.
 
Het is een feit dat het de moeite loont om foto's te posten en de commentaren er op te lezen en toe te passen. Het is er een stuk beter op geworden.

Net de roede bloemen wat afgezwakt, ze zijn nog te zien en zo wil ik het eigenlijk ook wel. Een beetje rood er in om wat op te vallen. Wel zal ik eens rondkijken om minder opvallende bloemen aan te schaffen.

attachment.jpg
 
Voor bloemen allerhande moet je eens kijken bij de bloemist naar "droogbloemen", daar zitten veel kleine bloementjes bij die je perfect kan gebruiken en het kost niet eens zo veel. Je hoeft ze zelfs niet te schilderen!
 
De pickup is afgewerkt (tijdens het rouwen om het forum :17: ). Het was een lange leuke weg waarbij ik weer dingen heb bijgeleerd om mee te nemen naar een volgend project.

Hieronder dus de eindfoto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Alle verder tips om mijn niveau nog een stapje te verhogen zijn welkom. Enkel op die manier kan ik nog meer bijleren.
 
Kan er iemand de eindfoto's bij de afgewerkte diorama's plaatsen?
 
Amai Mr Artex uwe naam veranderen in Mr Artist!!
Zeer geslaagd en mooi dio man!!!
Kan spijtig genoeg geen tips geven om dit niveau op te krikken... ;-)

Grtz yves,
 
Ziet er geweldig uit... je zou nog kunnen overwegen om de witte boxen een beetje verwering te geven. Nu steken ze wat heftig af tegen de rest van het diorama. Verder niets dan lof!
 
Dankjewel voor het lof.

Die boxen, daar heb je wel gelijk in. Die zouden een laagje stof kunnen gebruiken, ik zal eens bekijken als het nog haalbaar is en anders neem ik het mee naar de volgende projecten.
 
Of, als ze al vastgelijmd zitten, een wash. Krijg je meteen de hendeldetails er beter uit.
 
Ziet er goed uit hoor, alleen... kan je geen macrofoto's nemen?
 
Macrofoto's nemen kan ik maar daar ben ik bang van. Je ziet er zoveel fouten op. >(
 
Hoef je niet bang voor te zijn ...uit onze fouten leren we toch :)
Je ziet behalve eventuele fouten ook alles veel duidelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan