Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals je een zeer goede topbouwer bent ga ik er vanuit dat je plafond zeer geslaagd zal zijn
trouwens een geslaagde update ,, scharnieren zijn zeer geslaagd


tom
 
Comrads, ik ben in mijn woonkamer een plafond aan't leggen, dus ik ga een paar dagen minder aanwezig zijn.

Tot later !

en ik maar denken dat je dit moest hangen ;-), toch veel werkgenot... jammer dat het detail niet je dat is van de dragon doos, iets voor in het achterhoofd
 
@ Silenoz : Een vloer leg je en en een plafond hang je . Conclusie : aangezien Guy zijn plafond legt, wil dat zeggen dat hij op zijn plafond loopt.... :8 ;)
 
@ Silenoz : Een vloer leg je en en een plafond hang je . Conclusie : aangezien Guy zijn plafond legt, wil dat zeggen dat hij op zijn plafond loopt.... :8 ;)

Ik kom wel eens bij Guy en in het begin vond ik dat wel lastig, op het plafond lopen.
Maar dat went wel. :) ;)
 
[Mod aan] Ik wil de plafondleggers en de vloerhangers niet onderbreken :laugh:, maar even terug on topic aub ;) [Mod uit]
 
Laatst bewerkt:
Mijn eigen fout Beyond, ik hoefde hier niet over plafonds te beginnen. Heb m'n eigen flauwe-grap-antwoorden al verwijderd.

Straks volgt weer een 100% on topic update, nogmaals excuses aan iedereen.
 
Bedankt Marc !

Zoals beloofd nu een kleine update.

Van de pe gereedschapskist moet ik de sloten nog plooien (3 delen per slotje, wachten op degelijk daglicht dus...).

De MG werd gecorrigeerd ter hoogte van de draagslede waarin de loop rust.
Om de bol waarin de MG ondergebracht is, te kunnen plaatsen zoals het hoort, diende ik de ronde opening wat conisch bij te schuren. Hiervoor maakte ik gebruik van een schuurpapiertje rond een geschikt punch&die slagvormpje.


SDC19323.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtig Guy,

Maarre, geen vervangloop voor de MG ?
Of zit je aan je "plafond" met je budgetten ? ;)

Groeten Rik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
loopje van mg ziet er me zo al zeer degelijk uit... Aftermarket is vooral duur, niet altijd een verbetering...
 
Zeer mooie update Guy en het gereedschapskistje mag er weeral wezen knap werk...
 
Dank u mannen, het loopje ziet er zeker voortreffelijk uit, en het scheelt weer eens in de portemonnee (ik vind dat de kits erg duur aan het worden zijn, al zal het me niet tegenhouden hoor !). Soms is aftermarket wel nodig maar hier echt niet, mooi meegenomen.
 
Hey Guy, je zit waarempel al verder met de bouw van dit voertuig dan ik, en ik ben er al.. wel veel te lang mee bezig :P
heel mooie bouw, ziet er proper uit, alles past mooi en zo. Als ik zie dat je je topic geupdate hebt, weet ik dat ik altijd weer door mijn dak ga ^^
 
Ik kan niet stoppen, zo'n lollig model dat ik dit vind ! We knallen gewoon door Burglar !

Volgende update is er eentje van enkele tierlantijntjes.

De materiaalkist werd van z'n driedelige slotjes voorzien (moet binnenkort echt aan de bril vrees ik, maar het is me nog gelukt).

De krik is klaar en werd voorzien van twee home made straps. Net als de schop en het pikhouweel die samengebonden werden.

De radio met behuizing is gebouwd (nog wat completeren ?). Komt op de transmissiekap in het interieur maar hier bestaat serieuze discussie over ! Ik zie wel...

Enkele schakels ineengebouwd, deze krijgen nog een houder om ze mee vast te maken op de fender.

De bijl en een kniptang kregen een riempje.

De koevoet en een zware hamer (met uit sheet gebouwde hamerhouder) zitten samen ingesnoerd maar hier moeten nog kleinigheden aan gecompleteerd worden (riempjes).

De Notek lamp is af en de houder werd dmv. wat dun plastic card verbeterd.

Het krikblok werd van plastic rodjes (nog fijntunen) voorzien om de ijzeren latten errond te simuleren, alsook de vergrendeling voor op de fender.

SDC19334.jpg

Morgen nog wat bricoleren aan de kleine zooi en dan kan ik stilaan beginnen aan de turret.

Het model bouwt lekker weg en dat vind ik allesbehalve erg, want schilderen en weatheren doe ik nog liever...
 
Laatst bewerkt:
Ja Guy het zijn soms wel de kleine tierlantijntjes die een model heel mooi kunnen maken.
Het ziet er alvast goed uit zo ;)
 
Guy gij zijt goe bezig man .................... ;)

Cheers,
André
 
Dit word zo te zien ook een mooi model.
Mooie details.
 
Heb ook al ondervonden dat sommige onderdelen best een nieuw onderdeeltje kunnen gebruiken om beter/mooier tot hun recht te komen...
Die van jou zien er goed uit ;)
 
je panzer zal straks mooi gedetaileerde tools meekrijgen , knap gedaan

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan