Hoofdsponsor

1/9 Norton Manx 500cc

ERVARING
.
BOUWWIJZE
.
BOUWBUDGET
.
BOUWSTATUS
.
COMMENTAREN
.
Kleine update.
Ik heb een nieuwe stand gemaakt omdat de oude iets te laag was aan de achterzijde met gevolg dat ik niet een achterwiel erin kan zetten tijdens de werkzaamheden. Dus de stand achteraan aangepast en aan de voorzijde heb ik de de steun zo gemaakt dat ik het geheel kan verschuiven als er een langer frame aanwezig is. IK vind het jammer dat ik niet zoiets jaren geleden heb gemaakt want heb er veel plezier van.
Verder zijn de meeste onderdelen in de Aclad gespoten.

20240327_123301.jpeg

20240327_123315.jpeg

20240327_123232.jpeg
 
.dan moet je natuurlijk wel het bericht plaatsen :ROFLMAO: :LOL:
of op knopje save drukken (y) (y) (y) (gebeurt mij ook wel eens)

Ziet er al goed uit, juiste kleur en goed vintage.
Dit komt helemaal goed, ben ik zeker van.
 
of op knopje save drukken (y) (y) (y) (gebeurt mij ook wel eens)

:ROFLMAO: KLopt Jan dat was ik dus vergeten te doen en dan sta je bericht te wachten tot dat je wel op save druk.

En bedankt voor je reactie.
 
Mooi motorblok Ron, mooie details.

Fred
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
mooi montagekaliber. Dat motorblok ziet eruit alsof het al de nodige km's meegaat...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Weer dik in orde.
Oogt mooi wederom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mooie werkzaamheden Ron. Het is naar ik denk wel de eerste keer dat ik een moto zie bouwen in een 'jig'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mannen nog bedankt voor de reacties.

@dancooper Er zijn wel jig`s voor 1/12 motorfietsen en die zie je ook niet vaak voorbij. komen, mijn modellen zijn 1/9 dus zelf maken 🙂
 
Mannen nog bedankt voor de reacties.

@dancooper Er zijn wel jig`s voor 1/12 motorfietsen en die zie je ook niet vaak voorbij. komen, mijn modellen zijn 1/9 dus zelf maken 🙂
Ok, weer iets bijgeleerd bij deze... te onthouden voor de "to do" list (met in het achterhoofd twee 3D printers (één fdm en één resin) en een lasercutter op stock.
 
Steeds boeiend om volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mooi werk, ook die beschadiging aan de decal (?) en de benzinetank. Is dat nog plamuur aan het zadel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
@Silenoz Ja is een decal beetje geschuurd om een versleten look te krijgen en plamuur? misschien nog een beetje witte verf dat net geen rood kleurtje heb meegekregen :((

Bedankt voor de reactie.
 
Wow,

Die spaken moet je ook zelf plaatsen.
Lijkt mij geen simpel jobke.

Grtz.

Luc :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan