Hoofdsponsor

1/24 Nissan R35 GT-R [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Apart ( geslaagd ) kleurtje die idd mooi te combineren is met carbon :)
 
Hier wat uit het oog verloren, maar hij is klaar.
Eindfoto's:
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Hier samen met de voorganger: De R34 GT-R
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
mooi zeer mooie built echt , maar 1 ding ( ik ben misschien old fashion ) maar wat heeft men tegenwoordig toch met die zwarte lelijke velgen ( velgen zelf zijn mooi ) maar waarom in godsnaam zwart ? Ik vind dit aartslelijk ( persoonlijke menig hoor ) bekijk deze eens met dezelfde velgen maar met een chroom randje of rand 1000 x mooier
Sorry hoor eigen mening naast ons hebben ze juist een nieuwe mini gekocht met zwarte wielen en het is net of die al jaren niet meer gekuist
Je moet je het niet aantrekken hoor dit is louter mijn visie op velgen verder heb ik niks anders dan bewondering
Marc
 
Ik begrijp je hoor. maar ik wilde met de wagen de JDM toer opgaan. niet de tuning wereld waarvan 90 / 100 autos chrome randen heeft.
Ik vind ze persoonlijk beter zo. Mijn persoonlijke mening dan over velgen met chrome randen is dat die zo passé zijn.
 
wat een beest :eek:
ik vind de zwarte velgen er knap onder. Past mooi bij het groen en de combinatie met de carbon
 
Vette bak; zelfs zijn voorganger.
Velgen passen er heel goed onder; mooie combo met het groen.
 
Heel mooi resultaat, speciaal kleur maar ben ook niet te vinden voor die zwarte velgen, die breken een auto gewoon af (persoonlijke mening)
 
vette bak,gisteren nog gezien op car s.o.s. .....................................................
 
Welja ieder zijn smaak natuurlijk, daar is niks mis mee hé :P
gelukkig maar anders zou de autowereld er maar saai uitzien 8)

Ja gisteren op car S.O.S was het de R33, die komt er nog aan om te bouwen :D
 
Ik vind dit echt een mooi geslaagd model.Knap werk.
Marc S
 
Terug een knap afgewerkt model , waar je fier op mag zijn !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan