Hoofdsponsor

Nieuw magisch water

Ik heb dit nog nooit gebruikt, maar ik denk dat dit ongeveer hetzelfde is.
Is dat niet van Woodland Scenics?

Of is dit een voorstel voor een nieuwe naam?

Christophe
 
LOL neen maatje is een voorstel, Tja aangezien je de originele naam niet mag gebruiken he.;)
Patje.
 
dat klein potje bij m'n warhammer 40K figuurtje :p
 
waar is dit product verkrijgbaar jongens
 
Yep, hier te verkrijgen. Prijs voor forumleden 15 euro voor 350 ml (excl. verzendkosten).

Christophe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Christophe,

ik heb nog steeds de potjes ongeopend hier thuis staan (gewonnen tijdens de vorige ledendag), heb nog steeds geen geschikte project voor gevonden.:(
Jammer dat het niet aanslaagt zeg!!!!!!:(:(
 
Yep, hier te verkrijgen. Ik ga er wel mee stoppen wegens te weinig interesse, maar ik heb nog een paar liter staan, dus zolang dit niet op is is het nog te verkrijgen. Prijs voor forumleden 14 euro voor 350 ml (excl. verzendkosten).

Christophe

manmanman wat een staaltje techniek op die ci design site zeg phew zat ik even me mijne mond open zeg
 
Ja als ik daar kon beginnen, ik zou mijn IT jobje hier direct vaarwel zeggen ;-)

inderdaad spijtig dat het water niet aanslaat.
Ik heb het nog neit gebruikt maar ga het wek in de toekomst gebruiken, eerst een deftige hobbykamer( binnen 2 maand :) )
 
Ja das waar Ratticus is nogthans iet ideaal voor de diobouwers he.Spijtig maar ja.
Ja een ferm bedrijf zeg amai en die cnc pfhew amai das echt materiaal om u tegen te zeggen.
 
Hoi allemaal

In welke verhouding hebben jullie het water gebruikt?
Want ik heb het nu al drie keer gebruikt maar het wil niet echt uitharden!

cheers,
André
 
altijs iets meer harder erin doen ..... 40 /60 met mijn straatje liep het gesmeert , het is knoerhard

u.jpg
 
Hoi allemaal

In welke verhouding hebben jullie het water gebruikt?
Want ik heb het nu al drie keer gebruikt maar het wil niet echt uitharden!

cheers,
André

André, heb je nog eens geprobeerd of het goed uithard. Moest dat niet zijn dan denk ik dat weet wat het probleem is en dan stuur ik je een nieuw setje hoor volldig gratis.
 
Gezien de kosten voor import en dergelijke van dat leuks :wacko::O(aheum) koop je die nog steeds Christophe in de VS.????
 
Christophe, dat is een mooi gebaar, zeer klantvriendelijk :)
Maar wat denk je dat het probleem juist is?
 
Christophe, dat is een mooi gebaar, zeer klantvriendelijk :)
Maar wat denk je dat het probleem juist is?

Verharder van één leverancier met hars van de andere leverancier. Ik heb hier ergens een fout begaan en een aantal sets kunnen het probleem hebben dat ze slecht uitharden. Dus die personen krijgen zeker een nieuwe set toegestuurd.
 
Hoi Christophe,

Hij hard wel een beetje uit maar hij blijft plakkerig aan voelen.

Cheers,
André
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan