Hoofdsponsor

Nieuw magisch water

Dank jullie om mij op de hoogte te houden.

Het water kan zeker gekleurd worden. Ik heb de test al gedaan met emailverf (humbrol of revel).En dat ging perfect. Ik denk dat elke verf die niet op waterbasis is, gebruikt kan worden.

Als er nog vragen zijn over het gebruik dan laten jullie het maar weten.


Christophe
 
Hier idem. Zodra ik kan hanteer ik het even en geef ik je feedback !
 
Leuk voor dios met een bruggetje :)

Zo een convoy die voer een brug rijden met een paar para's in het water die een bom aan het aansluiten zijn onderaan de brug :-)
 
Christophe,

Net over de grens is er ook een pakketje afgegeven, nogmaals bedankt. Laat je zeker weten van mijn bevindingen en als het goed is dat deze week nog.
 
Hallo iedereen,
Ik denk dat het tijd is om de wedstrijd te beëindigen en de winnaar bekend te maken.

En het is geworden...... "CI DIORAMA WATER". Proficiat Ratticus. Ik vind dit een naam die precies zegt waar het om gaat en ook nog eens past bij CI design. (dat ik daar niet zelf ben opgekomen:huh:)
Jij krijgt dus ook een setje "Ci diorama water" toegestuurd. Stuur mij even je adres via pb.


Aan iedereen bedankt voor de inzet en de leuke voorstellen.

Christophe
 
Proficiat Ratticus !!ApplausApplaus

@ Christophe: en nu maar hopen dat je er veel van verkopen.^^
Ik ben benieuwd wanneer we de eerste foto's van de dio's gaan kunnen bekijken. Ten sloten moet je er ook wat me doen ?!;):tongue:;)
 
Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar John :)
 
Leuke naam en terechte winnaar.
Proficiat Ratticus.

En onze verslagen volgen nog zene.

Erik.
 
Ja, nu ben ik eens benieuwd naar het resultaat. Ik wil julllie niet opjagen hoor :@, maar ben toch eens benieuwd.

Christophe
 
Hey Christophe,

Iets later dan verwacht maar gisteren heb ik eens een klein testje gedaan met het CI diorama water en ik kan je melden dat het er bijzonder realistisch uit ziet.

Ik heb netjes de handleiding gevolgd en had dan ook bijna geen luchtbellekes, de paar kleintjes die ik wel had die waren na droging verdwenen.
Verder heb ik er wat mee geëxperimenteerd hoe het reageerde op diverse verven en kunststof. Wat me hier bij op viel was dat het kunststof (stukje spreu) aantast, het werd bij mij namelijk week.
Na droging was dit niet meer het geval, maar goed dit was maar een stukje onbehandeld spreu ik weet niet hoe het gaat reageren op een groter oppervlak!?!
Op olieverf heeft het volgens mij wat langere tijd nodig om te drogen want tot op heden is het hier nog wat zacht, dus dit wachten we nog even af. Bij Enamel heeft het zoals door je aangegeven geen problemen.

Al met al vind ik het een superprodukt wat voor mij goed toepasbaar is in een dio waar een klein waterpartijtje of wat regenplassen in zitten.
 
Swa, heb je foto's van je tests? Dit is altijd interessant om het product dan te beoordelen door de ogen van een ander.
 
Nee, daar heb ik niet bij stil gestaan dus heb ik deze helaas niet gemaakt. Wat ik nog wel kan melden is dat het druppeltje diorama water wat ik op olieverf aangebracht had nu ook verhardt is, dus dit is ook geen probleem.
 
Hoi Christophe,

de eerste proeven zijn positief zo te horen, maar ik ben toch benieuwd hoe ze in beeld-foto--foto--foto- gaan uitzien??????????
 
En vrienden, nog geen zichtbare resultaten van het CI Diorama Water? :ohmy:
 
ik hou hem nog bij voorlopig tot ik iets ga maken met water :-)
 
Al iemand mee geexperimenteerd ? Ik wil een miniscule hoeveelheid gebruiken om een potje te vullen.
 
Ben wel geen dio bouwer christophe maar denk je van "miracle water"
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan