Hoofdsponsor

1/100 Neuschwabenland [DONE]

Dat hoor ik ook zeker graag komen, Homeghost...
 
Hey,

Indd, knap werk dat je hebt uitgevoerd. Het schip mag zekers gezien, en het is een niet alledaags onderwerp. Zulke dingen kan meestal wel smaken. ;)
Ben benieuwd naar je volgend project :) ;)
 
Hey,

Indd, knap werk dat je hebt uitgevoerd. Het schip mag zekers gezien, en het is een niet alledaags onderwerp. Zulke dingen kan meestal wel smaken. ;)
Ben benieuwd naar je volgend project :) ;)

Dank je wel.
 
Proficiat met dit prachtige schip.
Applaus Applaus

Een WOII kit in jouw handen? Dat wil ik zeker niet missen.. :nowink:
 
Ron proficiat met dit prachtschip,alweer een meesterwerk.
 
Dank jullie jongens. Ik heb het project inmiddels gisteren geplaatst in militaire voertuigen.
 
Wow dit was een gruwelijk toch fantastisch ongelooflijk knap project dat menig bouwer met open mond zal gevold hebben , tegenwoordig geven ze zo geen films meer op tv hier beleef je nog iets , iets X-files achtig goed verteld knap gebouwd
Het spijtige van de hele zaak is dat op een beurs ( als hij er komt ) de niet kenners nooit het hele verhaal kunnen opsnuiven maar wel genieten van uw kunstwerk
Daarom een dikke proficiat
Marc
 
Dank jullie voor de complimenten. ook voor mij was het een leuk project en ik heb er veel plezier mee beleeft.

attachment.jpg


attachment.jpg
 
hoi ron ze is gewoonweg prachtig geworden .
je hebt er dan ook vele uren ingestoken en dat zie je wel aan het eindresultaat.
 
Dank jongens. Het is ook inderdaad een woest schip maar ook verradelijk. Op afstand vernietigen voor die tijd en waarschijnlijk ook onverwachts.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan