Hoofdsponsor

1/24 Nascar Interceptor Tribute [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik heb zelf al dikwijls met een nascar modelletje in m'n pollen gestaan, ma er is nog geen tot in m'n stash geraakt... ooit zal het er wel van komen... ;)

Tot dan zal ik deze ook vanuit m'n zetel volgen...

Groetjes,
Kurt
 
Gaat al lekker opschieten zie ik :)
 
volg in stilte he Jordic grt Pascal
 
thanks mannen ;)

ondertussen staan we al stukje verder. Ik dacht deze mss nog klaar te krijgen voor ledendag, maar het zal voor volgende keer zijn ;)
 
en we gaan goed vooruit
attachment.jpg

de body nog eens geplaatst
attachment.jpg

nog wat details doen aan het binnenwerk en dan zien in welk kleurtje we de body gaan spuiten :D
 
heb de indruk dat dit een ferme word grt Pascal
 
ziet er stoer uit,ik krijg ook wel zin om zo eentje te bouwen!

groetjes,

Yannick
 
Is wel eens leuk om te doen.
de bandjes zijn wel moeilijk, ik heb er al aan liggen schuren, maar de gietring in het midden krijg ik niet weg, terwijl de buitenkant van het loopvlak wel geschuurd wordt. Het lijkt me dat het loopvlak in het midden doorbuigt.
 
Wat ik altijd doe is deze opspannen tussen wat vlotters en een bout en moer en dan op de boormachine. Ik denk dat ik al eens een foto heb doorgestuurd hoe ik het doe niet ?
wat ik nog doe is bv de band op een vinger schuiven en dan schuren. anders gaat je midden idd doorbuigen.
Pak gerust maar een grove korrel kwa schuurpapier. kan geen kwaad op rubber. Ook de randen schuren. anders krijg je het uitzicht dat de banden precies nieuw zijn of dat ze behandeld zijn met zo ne banden shine van meguiars. tenzij je dat natuurlijk wilt. maar bij een rally of race wagen schuur ik ze altijd rondom.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan