Hoofdsponsor

Anders / onbekend Mummy machine [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een leuke, aparte kar... Deze had ik nog niet eerder gezien, maar heeft nu wel mijn interesse opgewekt... Ik heb mijn stoeltje aangeschoven!
 
Dit is de laatste update (tenzij ik hem op een diotje zet met de andere monstercars die ik nog heb).
Hij is afgewerkt en heb er zelf ook het een en ander van geleerd.
Hier zijn de foto's.

MUMMYMACHINE12_zps8125c742.jpg

MUMMYMACHINE14_zpsb40192c4.jpg

Glow in the dark

MUMMYMACHINE13_zpsd5ee4c6b.jpg

MUMMYMACHINE15_zps44d9a2b6.jpg

Is eens iets anders e dan de andere militaire voertuigen die ik anders maak.

@Jelle: bedankt voor de tip van de banden maar heb het nu niet meer gedaan omdat ze al vast zaten en dat ik niets wou breken want er zijn wat fragile stukjes er aan.
 
NIET MIS IS EENS WAT ANDERS DAN MILITAIR HE ? leuke bouwdoos
 
Knappe afwisseling Buzzy ! Vind'm echt grappig en cool.
 
Zeer griezelig zo glow in the dark.
De wolfcar zit te wachten in zijn doos tot het volle maan is.
Maar een mooi model da je hier neerzet.
 
Bedankt mannen voor jullie lovende reactie's.
Ik ben ondertussen gestart aan mijn volgende monstercar maar dat is een ander topic. :)
 
Mooi model geworden Buzzy.
Is wel iets helemaal anders dan het militaire...
Dat Glow-in-the-Dark heeft ook wel iets vind ik.

Mark
 
Hey Mark,

Bedankt voor het complimentje.
Het is inderdaad eens iets ander en zo word het geen sleur maar blijft de hobby leuk e.
Het Glow-in-the-dark vond ik ook wel leuk.
Ga nog een test doen met iets, heb fosforverf liggen en ga hem eens testen op een spru, als hij niet dekkend is als hij droog is kan het zijn dat ik het volledige voertuig er nog mee inspuit.
 
Well done Werner, mooie en geslaagde afwisseling!
 
Mooi resultaat, ik zou ook wel eens zoiets willen bouwen, maar ja, ik heb nog zoveel op stapel staan, en als dan nog iets bij koop krijg ik altijd commentaar van vrouwlief over of ik wel oud genoeg zal worden om alles te bouwen die er nog ligt.
 
Mooi resultaat, ik zou ook wel eens zoiets willen bouwen, maar ja, ik heb nog zoveel op stapel staan, en als dan nog iets bij koop krijg ik altijd commentaar van vrouwlief over of ik wel oud genoeg zal worden om alles te bouwen die er nog ligt.

Ik begrijp wat je bedoeld man.
Begin ook dat probleem te krijgen. :) :) :)
 
Die is mooi en leuk geworden Buzzy en die glow is wel heel apart.

Fred
 
Ook al zo'n leuk machien :) met die Mummy Chariot op een dio : "The Monster Meet" of "Meet the Monsters" of "Freak Meat" ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan