Hoofdsponsor

Anders / onbekend Mummy machine [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.330
Hey de mannen,

Eens iets anders dan een 251.
Even een tussendoortje.
Ik vond dit een leuk autotje en iets speciaal vandaar de bouw er van.
Hier de foto's van de bouw tot nu toe.

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


Dit is het tot nu toe.
Moet wel toegeven dat de pasvorm van deze kit niet echt tip top is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Succes en veel bouwplezier met deze grappige wagen.

Fred
 
Succes met deze auto, iets apart.
 
Succes met de bouw Buzzy.
AMT is niet het makkelijkste merk, maar met een beetje toewijding zijn er prachtige modellen van te maken.

Mark
 
@interceptor: dat heb ik al ondervonden ivm pasvorm.
 
Veel plezier met deze.
Heb zelf al ondervonden dat deze funkits niet echt goed zijn van pasvorm. (zie wolfmanswagon)
Maar met een beetje geduld maak je er wel iets moois van.
 
@Camaro69: We proberen ons best te doen e. Heb juist het probleem dat ik de schedel niet mag spuiten, is lichtgevende plastic en deze vertoont ook spleten als je de 2 delen tegen elkaar zet. Het is naar aanleiding van uw wolfwagen dat ik eens ben gaan zoeken en deze gevonden heb.
 
Hey Buzzy, misschien moet je je hier even de vraag stellen : wil je die "lichtgevende/fluo"-look of ga je voor een "realistischer" uiterlijk ?
Dat lichtgevende/fluo kan je waarschijnlijk ook met spuiten bereiken en dan kan je de openingen mooi opvullen.

Mark
 
@Interceptor: ik vind die fluo/lichtgevende look wel iets hebben voor dit voertuig. In elk geval echt realistisch is de wagen niet e maar indien die spleet er in zal blijven zal ik het me denk ik steeds beklagen dat ik ze niet opgevuld heb.
Nu je het zegt van die verf denk ik dat LIFECOLOR inderdaad zo een verf heeft met deze eigenschap. Ik zal het eens moeten nakijken.
Jullie horen er nog wel van en anders probeer ik met schuren en veel geduld de spleet misschien weg te werken e.
 
Even een updat,

dit zijn foto's van gisteren (vorig jaar dus) maar die ik niet meer kunnen plaatsen heb.

main.php

main.php


Deze zijn van vandaag.

main.php

main.php


tot zo ver voor vandaag.
 
Ziet er echt grappig uit.:D:D

Fred

Bedankt Fred,

Denk dat ik de Sfinxen eens opnieuw zal moeten spuiten.
Bij het koetswerk zit er een grijze onderlaag onder en bij de Sfinxen niet.
Het verschil in goudkleur is wel wat groot e.
Al doende leert men zeker.
 
Dat is iets apart wel mooi, ziet er al goed uit.
 
Ja Buzzy al doende leert men.
Het verschil tussen sarcofaag en sfinxen is inderdaad duidelijk.
De sfinxen zijn meer geel, terwijl de sarcofaag echt meer goudkleurig is.
Ik neem aan dat de ophanging ook nog een kleurtje moet krijgen ? Lijkt me nogal grijs.
Verder goed bezig.

Mark
 
@Interceptor: inderdaad, al doende leert men. In werkelijkheid is het verschil wel zo groot niet maar het is er wel.
De ophanging is al gespoten in licht grijs mettalic (metaaldeeltjes in verf) maar op foto is dit niet zo duidelijk.
Kan wel eens kijken of ik het nog donkerder kan maken maar het is al vast gekleefd. Zal nog zien.
De sfinxen ga ik zo wie zo herdoen.
 
Laatst bewerkt:
Het is leuk om te bouwen ook doordat het een speciaal iets is. De pasvorm is wel iets anders.
 
Ik heb na lange tijd nog eens verder gedaan aan deze funny car.
Dit is tot nu toe het resultaat.

MUMMYMACHINE11_zps56b7c206.jpg

Straks misschien nog meer.
 
Blij dat je deze verder maakt.
Als je de banden realistischer wilt hebben, dan kan je deze een beetje opschuren.
 
Bedankt Jelle, hoe is het met uw weerwolfcar?
Hij is aan het wachten op zijn laatste stukje om er op te zetten maar laat hem eerst even drogen.
Daarna begin ik voor de afwisseling aan een van die monster kits die ik van u heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan