Hoofdsponsor

Modelforce 2012, dit had ik niet verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Proficiat Guy en geloof me echt hij was de aller beste die op de tafels stond...;)
 
Guy, proficiat heb je zeker verdient.
 
dubbel en dwars verdiend.

Proficiat.

Gr
Dirk
 
Jullie felicitaties worden meer dan zomaar gewaardeerd ! Ik dank jullie allemaal voor de steun die ik hier telkens mag genieten ! Ik ben blij deel uit te maken van deze groep geweldige mensen die het de moeite waard maken om steeds beter te doen ! En dat is ook in de toekomst de bedoeling.

Deze reacties zijn voor mij ook een trofee, die van de vriendschap !
 
Meer als verdiend Guy en zoals ik al eens zei je kan je rustig meten met de grote namen in de modelbouw wereld en het meest geniet ik dat je enkelen naast hun schoenen lopende modelbouwers de prijzen voor hun neus heb weggekaapt 8)
 
Guy,

Gefeliciteerd met de prijzen!
 
verdiend zonder tegenspraak .
het is dan ook iets van het mooiste dat ik al gezien heb
hopelijk zie ik hem verschijnen op de beurs in mol
door men druk schema kon ik er nu niet geraken
gaat hij naar mol ???
 
In ons gesprek gisteren zij je nog respect voor mij te hebben voor wat ik met papier kan.... mijn antwoord was duidelijk,
Van het materiaal waar je graag mee werkt kan je mooie dingen maken;)

Guy, na het zien in real life van dit kleine GROOTSE model, respect man voor wat je gemaakt hebt!!
Ik ga nog verder oefenen met papier en hoop jou niveau daar ooit eens mee te halen.

Gefeliciteerd met de prijzen die zéér verdient zijn.

Fred
 
Jongen bedankt, in alle eerlijkheid, toen ik mijn twee projecten op de wedstrijdtafel plaatste, was dat met een bijzonder klein hartje. Er stonden immers al enkele stevige modellen in de categorie waarvoor ik me inschreef. En dan waren er nog die lege plekken, die weldra zouden worden bezet door kleppers van modelbouwers.
Eenmaal de zaal met winkelstanden ingetrokken en op weg naar een eerste bak koffie kreeg ik iets geruststellends over me, omdat iedereen op me af kwam om te zeggen hoe grandioos leuk ze m'n projectje wel vonden, met vooral het betonmolentje en het mortelkuipje als blikvangers. Toen vertelde iets me dat ik een waterkansje zou hebben. En weer iets later zei Erik me dat het absoluut geen schande zou zijn om zonder prijzen naar huis terug te keren, omdat de concurrentie moordend was. Daar had hij een punt. Er stonden echte kanshebbers tussen. Het zou geen afgang zijn om hier prijsloos uit te komen.
Toch was ik al spoedig niet meer zo bezig met die zaken, gezellig babbelen met mijn vrienden van ons forum hier, een pot koffie en tussendoor een pintje drinken, samen met Interceptor AK producten gaan kopen, Droop's onvoorstelbare R/C tank gaan overstelpen met lofbetuigingen want die was live dus niet normaal meer...babbels aangeknoopt met nieuwe contacten ook, waaronder een zeer sympathieke Gert die ik heb leren kennen via Rob Ferreira's forum, en later ook Wouter, met z'n La Gleize project tijdens de prijsuitreiking.
En de prijsuitreiking, tja dat was een ervaring op zich, het voelde als mijn "famous 15'" die elk mens in zijn of haar leven blijkt te krijgen. De gouden plak voor de beste uit de categorie krijgen kwam aan als een narcose, de beker voor best geweatherde AFV sloeg mijn eeuwige zelfcomplexen aan diggelen en de beker voor Best of Show...ik kan dat niet omschrijven.
 
Guy dit heb je prachtig neer geschreven vriend ik heb op modelforce ook mijn aller eerste gouden plak in ontvangst mogen nemen en ik waande me in de zevende hemel enorm fier maar niet alleen voor me zelf maar ook voor ons geweldig forum...
 
Guy, ontzettend gefeliciteerd met het behalen van deze prijzen. Ik heb dit jaar helaas moeten missen door een weekendje Stockholm.

Ik heb je model nog niet in het echt kunnen aan schouwen maar gezien de fotos is het niet meer dan terecht.

Ik volg je al een paar jaar om te beginnen op kitmaker waar je ons liet zien wat voor "all round" modelbouwen je bent. Dio's, figuren, AFV (heel of stuk) alles heb je in de vingens. En ondanks dit alles blijf je een zeer bescheiden man. Enkele jaren geleden durfde je je modellen nog niet mee te nemen naar beurzen meen ik mij te herinneren ;)

Op naar de volgende beurs, waar ik je modellen hopelijk in het echt kan zien en ik even gezellig kan bij praten.

ik sluit graag even af met een mooie Quote.
Guy: Groots met een zachte G ;)

Groet Martin
 
Gefeliciteerd Guy, het is echt een prachtwerk, heb het wel live gezien, een poos bij de tafel gekeken naar alle kleine details en we waren er over eens dat het een terechte winnaar is, het hoeft niet groot of overweldigend zijn, klein, fijn en vol details is vaak veel indrukwekkender ;)

Geniet ze!
Gr Johanna
 
Guy van harte gefeliciteerd met je prijs, en dit natuurlijk van het ganse Moveleo team ;)

applause1234363884.gif


Cheers,
André
 
Een mens zou er een brok van in de keel krijgen...
 
Proficiat Guy,op foto zag 't er al schitterend uit,ma als je dan voor uw modelleke stond...
Ja watte,was KWIJL KWIJL zunne!!!!
Een verdiende winnaar volgens mij!!!
Nogmaals proficiat!!
 
Een welgemeende, meer dan verdiende proficiat!!! This is just the start! Francois Verlinden, Per Olav Lund, Mig Jimenez, Guy Van Ginneken. De modelbouwwereld heeft er een master bij!
 
Danny, het forum, dat is zeker iets wat in m'n hoofd speelde, ik werd door velen over de streep getrokken om in te schrijven. Goed dat ik het gedaan heb, anders was dit nooit gebeurd, het voor mij onwaarschijnlijke kwam uit.

Martin, dat zijn natuurlijk wel erg mooie bewoordingen, ze worden zeer gewaardeerd. Ik heb zelf zeer mooie herinneringen aan Kitmaker en vooral dan aan jouw werk, en hoe het met grote sprongen evolueert. Ik blijf voor altijd een fan van je !

Jip, bedankt, ik geniet hiervan dat het schandalig is, na al die jaren snap ik dat ik mezelf soms verschrikkelijk gekleineerd heb, alleszins meer dan goed voor me was. Waarschijnlijk zal ik in de toekomst nog van die momenten doormaken maar dan hoef ik me maar even om te draaien om naar de bekers te kijken...en te denken dat ik weer veel te hard voor mezelf ben.

André, ik ben content dat ik ingeschreven heb, tot het laatste ogenblik bleef ik twijfelen want wat stonden er weer prachtige inzendingen op de tafel !

Koekie, ik ben een blij modelbouwer deze dagen en ik kan alleen maar hopen dat de Comet A34 ergens in de buurt mag komen van de Dodge...

Bart, merci man, het zwoegen in mijn hobbykamer heeft toch iets tastbaars gekregen nu !

mad ice, dit is een boost, toegegeven, maar een modelbouwer geniet maar zoveel faam als z'n laatste model denk ik. Als ik straks minder presteer zal ik daaraan niks kunnen verhelpen. Dan zal het afhangen van hoe ik daarmee omga.
 
Guy, bij alles wat er al is neergeschreven en gezegd kan ik mij alleen maar aansluiten.
Ik weet niet of je het kunt geloven, maar ik was verd....e fier om zondag je chauffeur te zijn.
Je kunt niet geloven hoeveel ik vanuit mijn ooghoeken naar je heb gekeken, hoe je, als een moeder hen op haar kleintjes, je modellen vast hield.
Toen ik samen met Erik voor de eerste keer ging kijken naar de wedstrijd tafels, hadden we onderling zoal iets van "amaai, de lat ligt hier heel hoog". Er was inderdaad heel veel en serieuze concurrentie.
Tegelijkertijd hadden wij (Erik en ik) beiden zo iets van met dit model kan het haast niet anders of hij gaat in de prijzen vallen. Het zou ons zelfs niet verbazen moest het een "Best Of Show" worden.
Na de nodige rondgangen langs de verkoopstands en het geplaag van het koopspook, was ik als een kind zo tevreden dat je samen met mij die pigmenten en washes en verven van AK wou gaan kopen.
Na je gouden plak die (ik weet het ik val in herhaling) meer dan verdient was, hoorde ik je zeggen "jongens nog even naar het toilet en dan kunnen we de weg naar huis aanvatten". De uitdrukking die je op je gezicht had toen je terug kwam met de melding dat we nog wat langer moesten blijven omdat je nog een speciale prijs kreeg, die had ik voor geen geld willen missen. Maar het ging pas helemaal los toen je de "BOS"-trofee mocht gaan halen.
Guy, echt waar man, je hebt het meer dan verdient en ik ben fier dat ik je mag kennen.
Alvast bedankt (en tot de volgende, maar weet het op tijd te zeggen, dan kan ik met een "firma wagen" komen :) )

Mark
 
Mark, ik ga er nu wél alles aan doen om eens in een "firma wagen" te reizen ! Omdat ik gene stoute ben is prijzen halen mss. de enige andere weg om dat doel te bereiken LOL. Ik val ook in herhaling, nog eens bedankt voor het meerijden en het plezante gezelschap !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan