Hoofdsponsor

Modelforce 2012, dit had ik niet verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Modelforce 2012 staat in mijn geheugen gegrift !

Dit had ik immers nooit durven denken, kunnen dromen...

Mijn Dodge maakte een meer dan goede beurt.

De leden die mij steeds aanmoedigden in het betreffende topic krijgen van mij allemaal een imaginaire cm² bekeroppervlak !

Gouden onderscheiding in de categorie Militaire Voertuigen Masters,

Mako-Modellbau Special Prize Best Weathered AFV Moveleo Model Force 2012,

Model Force 2012 Moveleo Trophy Best of Show.

1-20.jpg

Het was een ongelooflijke dag en het deed veel plezier om iedereen weer terug te zien.

Groeten van Guy.
 
Na regen (het onherstelbaar breken van je dodge "1 week project") komt zonneschijn...

Meer dan dik verdiend, daar bestaat geen twijfel over, ook al was ik niet aanwezig ;)
Van harte proficiat GUnit
Applaus Applaus Applaus
 
De concurrentie was groot, zoniet heel groot, maar de beste heeft gewonnen.
En ik ben niet partijdig zene.
Eerlijk gezegd, het is een juweeltje en deze prijzen zijn eerlijk verdiend.
 
Proficiat met deze verdiende prijzen.. Het is ook een geweldig project. Ik volgde hem in stilte :)
 
Van harte proficiat met je welverdiende prijs Guy!
 
dubbel en dik verdient,proficiat
 
Het verhaal over de manier waarop Guy zich voor de wedstrijd heeft ingeschreven (zou ik ? of zou ik niet ? zullen ze mijn model wel mooi gaan vinden ?) is al een verhaal op zich. Het is een bescheiden modelleke, ge zag het amper tussen de veel grotere modellen en dio's waarmee het de tafel deelde, maar het viel toch op door de fantastische afwerking, schildering en presentatie. Het is een GENIAAL gemaakt model, gebouwd door onze eigen geniale bouwer.

Guy man, het was nog nooit zou leuk om de uitslag van een wedstrijd te volgen. De manier waarop ge vol verwachting en zenuwen het afroepen van de winnaars volgde was geweldig. Toen kwam de eerste ontlading : goud in de categorie militaire voertuigen masters, en uw zege-gebaar met de gebalde vuist deed ons even veel plezier als het u deed. Daarna volgde de 2de prijs : beste verweerd model van de wedstrijd, en opnieuw ging ge in alle bescheidenheid - én trots - uwe prijs halen.
Toen was het uitkijken naar de grote winnaar. Erik, Mark en ik waren op dat moment al overtuigd : die prijs is voor Guy want hij verdiend het voor 500 % !!

En jawel, het was zo ! Vol ongeloof, maar zo fier als ne gieter ging onze Guy voor de 3de keer naar de prijzentafel, om deze welverdiende kers op de taart in ontvangst te nemen. Er volgde een daverend applaus, en wij waren even fier en trots als gij.

Beste Guy, van harte gefeliciteerd met de mooie prijzen. Wat mij betreft heb ge die niet enkel gewonnen door uw model, maar vooral ook door de manier waarop gij met modelbouw omgaat : bescheiden, vol overgave, steeds bereid om anderen te helpen, altijd interesse in iemand anders werk, altijd vrolijk en opgewekt.

Maar ook als mens hebt ge deze prijzen dik verdiend : gij zijt ne toffe gast (dat was héél duidelijk te zien aan iedereen die met u een gesprek had).

En Guy, ik hoor het u gisteren nog zeggen : "Dat zou ik niet kunnen..." Maar weet dat ge een HEEL groot modelbouwer zijt, die absoluut kan tippen aan de grote namen uit onze hobby. Wij weten dat al van de 1ste dag dat we uw bouwkunsten mogen aanschouwen, en hopelijk weet ge het nu zelf ook ^^

Blijf vooral zo doorgaan Guy, zodat we allemaal van uw bouwkunsten, grappen, vrolijkheid en aanwezigheid kunnen blijven genieten. Bedankt Guy, voor de fantastische bouwsels, de mooie verslagen, de tips & truuks, en de warmte en de gezelligheid.

DIK verdiend man, RESPECT, heel diep RESPECT.

Groeten

Pascal
 
een dikke en welverdiende proficiat met het behaalde resultaat. Ben blij dat ik deze eens in het echt heb mogen aanschouwen, 't is een echt pareltje... Voor de rest kan ik enkel Pascal bijtreden, een verdiende winnaar in een wedstrijd van een heel hoog niveau...
 
Nu heb ik spijt dat ik gisteren niet tot het einde kon blijven, maar deze overwinning verrast mij niet hoor Guy. Dit is dubbel en dik verdiend. Pascal heeft al alles gezegd en daar sluit ik mij bij aan. Nu wordt het gewoon uitkijken naar je volgende project.
 
Proficiat Guy.
Zeker dubbel en dik verdient.
 
Guyke,

Nen heel dikke proficiat man, wat een eer om zulke dingen te mogen krijgen (en om u te mogen kennen).
Meer of verdiend. ;)
 
Guy proficiat kerel een welverdiende eerste plaats was hier zeker wel op zijn plaats .
 
Ja man, dat moet geld gekost hebben :))

Zeg Guy , ;)
 
Guy,

Al was ik niet van het begin van uw bouw aanwezig op dit forum, toch heb ik meermaals je topic doorgelezen. Telkens wist je mij versteld te doen staan met uw creaties. De kwaliteit en echtheid (is dit een woord? ) van jouw model is fenomenaal! Daarom zijn deze prijzen dan ook meer verdiend.

Geniet ervan, je hebt het meer dan verdiend

Thomas
 
guy manneke

Proficiat he kerel... bewijst weer eens wat een topbouwers we hebben die "gewoon" een zeer knap model neerzetten en die de kunst nog delen met de rest van het forum...

Top kerel
 
Tja, we hadden het toch allemaal al 10 keer gezegd?
Maar je blijft altijd zo bescheiden...En dat siert je.
Proficiat makker, een verdiende onderscheiding voor je kunstwerk.
 
guy, geen verrassing met de kunstwerkjes dat je uit je mouw schudt

proficat :You_Rock_Emoticon:
 
Het is dan ook een pareltje, en dat mag zeker met bekroond worden met deze heel mooie prijs. Respect voor je mooie werk.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan