Hoofdsponsor

1/7 Miss Krueger 1/7 [DONE]

ik heb vandaag nog een beetje verder gewerkt aan deze.
Ze is zo goed als klaar en zal ook te zien zijn op ledendag

MAAR... ik ben totaal niet tevreden.
Zowel door de pasvorm als door mijn eigen fout
ik ben te vaak opnieuw begonnen met sommige stukken huidskleur waardoor ik uiteindelijk met kleurverschil zit (de benen tov de buik)... ook zitten er krassen in
jullie zullen het wel zien op ledendag :) ik verwacht dus zeker geen lovende commentaren, maar ook niet teveel afbrekende reacties :D
Een perfect voorbeeld van hoe het niet moet :D al een goed punt da ik het zelf inzie ;)

Foto's volgen nog
 
Het kleurverschil kan toch best zijn, zolang het niet om hetzelfde onderdeel is...
Zo kan ze best iets langer met haar benen in de zon gelopen hebben met korte rok en met een langere T-shirt ;)
 
nochtans vind de huidskleur toch mooi
 
ze is dan toch klaar geraakt (en al ingepakt voor ledendag)

eindfoto's ben ik aan het proberen erop te krijgen, maar ze blijven gedraaid :(
 
eindfoto's !!!

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Het is zoals een echt fotomodel, op foto zien ze er beter uit dan in het echt :D :D :D :D

Grtz Jordi
 
Geslaagd project hoor, op naar de volgende deerne ;)
 
Zeker een geslaagd project, Miss Krueger ziet er goed uit zo.:8
De huidskleur heb je ook mooi gekregen, ik heb er niks op aan te merken.
Inderdaad op naar de volgende deerne.:D
 
Ook in het echte leven zie je kleurverschil op lichaamsdelen,wat mij betreft is dit zeker geslaagd hoor. :) ;)
 
bekijk haar allemaal zaterdag nog eens en geef dan je mening :D

Maar toch merci mannen ;) ik moet wel zeggen, op foto vind ik ze er ook goed uitzien ;)
 
Zoals je vraagt, zaterdag commentaar en uitleg.
Op de foto ziet het er in ieder geval goed uit.

Grtx Jan
 
Hey Jordi wa is da man hebt ge een cursus gevolgd of zo wow dat is ongelooflijk knap 1 ding maar daar kan jij niks aan doen ik denk dat het aan de flits ligt uw modelleke blinkt nog wat maar ik zeg het ongelooflijk knap werk ik zal blij zijn dat ik die in het echt kan aanschouwen prachtige vooruitgang
Marc
 
Ziet er toch goed uit , op naar de volgende :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan