Hoofdsponsor

1/7 Miss Krueger 1/7 [DONE]

kijk uit naar vervolg is mooi
 
ziet er goed uit , maar ga je eerst alles schilderen voor je ze in elkaar steekt?
kom je dan niet in de problemen met lijm naden of is de figuur juist zo opgebouwd dat alle naden verdwijnen .

vgr Marc
 
Meeste naden zijn verborgen. Zo heb je bv de benen die moeten een stukje in de broekspijp van de hotpants geschoven worden.
Als ik eerst alles in elkaar zet, kan ik niet meer overal aan

ps: 2e figuurtje is besteld in hongkong, maar niet hetgene dat bij deze hoort. Die komt later nog :)
 
vandaag weer wat verder gedaan en wat ik vreesde is werkelijkheid geworden... zonder dat ik het wist heeft juffrouw Krueger een borstvergroting laten doen :(
gevolg: de blouse sluit aan de zijkanten niet meer :(
ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen. Waarschijnlijk met putty of magic sculp-dinges

foto's volgen straks, ik ben ff een nieuwe fotowebsite aan het proberen
 
fotokes

attachment.jpg

hier zie je dus de kleerscheuren door borstvergroting
attachment.jpg
aan de andere kant is het niet zo erg, maar aan beide kanten wel onder de armen (dus de zijlijn van het lichaam)

dit was een heel prutswerkje, maar ik ben wel fier op het resultaat (moet nog enkele randjes afwerken)
attachment.jpg
attachment.jpg
Kleur lijkt donker, maar het is hetzelfde paars als haar BH (en voor degene die mijn vorige figuur gezien hebben "Het Grote Onheil", zijn lapje aan de onderbuik is hetzelfde paars)
Paars is mijn lievelingskleur en ik ben erover aan het denken om in elk figuur iets paars aan te brengen, gewoon als extraatje. Bij sommige figuren zal dit wat moeilijker zijn, maar dat zien we dan wel :)

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

grtz Jordi
 
Tussendoor heb ik telkens een stukje kunnen bijwerken met putty. Het is niet perfect, heb er nog niet vaak mee gewerkt. Maar het is beter dan het was...
morgen ga ik terug verder met de grote werken
 
Armkes met borstel geverfd ? Mooi onderwerp , das weer eens iets anders voor mij ..leuk !:8
 
Ja, op foto valt het veel feller op dan irl ;) alles is met penseel gedaan
 
Dat gaat de goede kant uit zie ik al :)

Maar is het blousje nog goed gekomen na die borst vergroting van haar
.
 
min of meer :)
dankzij Tamiya Putty. Het is niet perfect gedaan, maar beter dan die spaties die er waren ;)
 
danke allemaal ;)
zolang ik bezig was met alles boven de gordel was het mij eigenlijk niet opgevallen hoe groot het model eigenlijk is :)

ik weet ook nog niet wat ik ga doen met ondergrondje. Of ik die 'plas bloed' ga gebruiken of een eigen ondergrondje gebruiken :)
 
Ogen knap geschilderd hoor :) ziet er goed uit moatje !
 
thanks :D ik snap niet waar iedereen altijd klaagt over die ogen... was het makkelijkste van de hele figuur :D
(het zijn decals)

:ph34r: :ph34r: :ph34r:

valt me wel net op dat ik nog wenkbrauwen moeten tekenen, tenzij ze deze epileert :D
 
Kijk altijd eerst een vrouw in de ogen , zal daarmee zijn zeker ;)
 
het gaat stillekes vooruit, maar het is toch een moeilijker figuur dan eerst gedacht.
Het zal trouwens zonder netkous zijn aan het ene been, het aanbrengen was geen succes. Maar een bloot been is ook altijd mooi :)

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zijn al goeie vorderingen.
Je hebt de smaak te pakken voor figuren.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan