Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hihihi jij maakt je verslagen wel elke keer heel leuk en geanimeerd zulle....altijd leuk om hier eens te komen zien (hoewel ik niets heb met legerdingen...)...
 
Fijne mecaniek, een vraagje staat de sproket altijd vooraan op een rupsvoertuig zou deze eender achter verwachten bij de aandrijf init

een vertraagde film hoe de schakels bewegen zou intresant zijn
 
@ Petra & Rik:
Hartelijk dank voor het leuke commentaar en het doet me plezier dat het stripformat bij je in de smaak valt.
Ik zou zeggen: " Stay tuned. There's more to come." :laugh:


@ René: de sprockets staan niet bij elk pantservoertuig vooraan hoor.
Bij de Leopard bijvoorbeeld staan die achteraan geplaatst:
800px-Leopard_2_tank.jpg



Droop
 
deze lijkt wel hetzelfde onderstel als de PH2000 te hebben??!!
 
Dat moet wel een groot verschil maken, vooraan krijg je het bovenste deel dat steeds onder spanning staat bij achteraandrijving ligt deze slap op de meeloopwielen? voor en nadelen?
Bij je tiger gaat boven de ketting bij het rijden altijd gespannen staan.
 
Edit

De Armortek-MG34 van de Tiger is niet helemaal naar mijn zin.
De loop is te kort en er is een opvallend gebrek aan details. Kortom: uitbreken en weg ermee! :D


Daarom dat ik besloten heb om het machinegeweer te verwijderen en dit te vervangen door een gedetailleerd exemplaar van Dragon.

Deze dingen zijn moeilijk te verkrijgen (daar had ik het dit weekend op de tentoonstelling in het gemeentehuis te Zelzate met Mark Lawson nog over) maar gelukkig had 'mijn vaste leverancier' in de US die nog in stock en daarom heb ik er me direct een tweetal besteld (eentje voor in de romp, servo gestuurd en de ander voor bovenop de koepel).
Gewone MG34's op 1/6 zijn wel relatief makkelijk te verkrijgen maar ik heb er wel twee nodig zonder koelmantel. En daar zit 'm net het probleem'ke.

Maar allez, alles is nu in kannen en kruiken. :D
Later meer hierover. ;)


Droop
 
Droop het Pietje Precies, je hebt gelijk, zo'n project kan je maar beter ineens perfect afwerken. Servo gestuurde mg's? Amai, je gaat die lopen dus kunnen laten bewegen?!
 
Inderdaad Guy.
De MG in de romp zal tijdens het vuren van links naar rechts zwenken.
Deze op de koepel zal statisch blijven maar daar komen dan weer bewegende figuren te zitten (commandant en lader).


Droop
 
Hoi Droop,dat belooft weer een schitterende tank te worden he maatje.
 
ja man zeg , knap systeem zeg de voor die spanning van de tracks . supper

toch die mannen niet te veel laten heffen voor die balken he:D

dat word een supper gedetaileerde tiger van de bovenste plank met de komende aan winsten droop


weg volgen

tom
 
Word weer supper, maar dat zijn we toch van je gewoon ;)
 
Update


042-1.jpg

043-1.jpg

044-1.jpg


Wordt vervolgd,



Droop


5.gif
 
Ja Droop dat is zeer goed gezien zo he maatje;)
 
Properkes opgelost, Droop'ke.
Mooi beschreven ook. Er kunnen hier weer enkele mensen een truc'ske leren van de ervaren rotten.
 
Yooooo Luc, ge maakt goeie vorderingen aan je tijgertje.
Dat kruis aanbrengen heb ik ook nog zo gedaan maar gebruik nu messing malletjes (kalibertjes nvdr) alsook voor de andere tekens op het voertuig. Deze zijn dan wel voertuigen uit WW II want op de moderne voertuigen wemelt het soms van tekens en tektsten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan