Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Messerschmitt Bf 109 G-6 (1/32) [DONE]

dit masjien wordt zo geassocieerd met de Hun dat het voor bijna iedereen herkenbaar is,een reden te meer om op de voorste rij te gaan zitten, suc6 hiermee..............
 
Oeps,

Had dit kistje nog niet gezien:unsure:
Heb deze in het verleden ook gemaakt

Ik volg.

Grtz.

Luc8)
 
Mijnen dada zijn schepen, en soms auto’s, maar toch succes met de bouw

Groetjes,

Eric
 
LOL Maar inderdaad er zit meer in de doos aan onderdelen dan dat ik had verwacht Beyond maar ach we hebben de tijd heb nu wel een probleem waar vind ik een hele grote soepkom :laugh::laugh:

Is dit anders iets ?
attachment.jpg

Of nog groter:
attachment.jpg

;) :laugh:
 
Moet lukken Beyond :laugh::laugh:

Torro ik heb helemaal niets met vliegtuigen daarom is deze groepsbouw zo leuk om eens iets anders te doen.
 
Even een kleine update van het kantoor :)
Vandaag even met een berg kleurtjes gespeeld en wat schaduw werk gedaan met zwaar verdunde acryl zwart om er wat leven in te krijgen. Morgen maar wat subtiele beschadigingen aanbrengen en decals plaatsen. Betere foto`s volgen nog want het fotoalbum hier op de site verklein de foto`s van 140kb naar 45 kb ook niet best voor de kwaliteit :(

attachment.php
 
Leuk ik blijf volgen , ik heb ook niks met vliegtuigen heb trouwens nog nooit gevlogen ( heb er een beetje schrik van ssssttt niks zeggen he )
 
Leuk ik blijf volgen , ik heb ook niks met vliegtuigen heb trouwens nog nooit gevlogen ( heb er een beetje schrik van ssssttt niks zeggen he )
 
Vandaag het kantoor afgemaakt op het stoeltje na zag ik op de foto want daar zitten wel een paar hele vreemde plekken :wacko:
Revell leverde een decal waar alle meters e.d zaten wel lekker makkelijk natuurlijk maar zag het niet echt goed komen als ik deze rechtstreeks op het dashboard zal aanbrengen. Dus de stoute schoenen aan en alle metertjes met de punch&die uit het decal geslagen en stuk voor stuk met veel liefde aangebracht :)

028ab2cf0edd44e4d271accf5afb7b12.jpg
Ik mag ook wel een nieuwe SOL kopen :laugh:

5edab58c3cb626d824371ec4069c2538.jpg

a418cce56d9c4595fc633d0f34178a2d.jpg

c8c55871e8a56f0ebc10ca4ca08a8715.jpg

58040f0f9c24a9a89779b17112f753f0.jpg
 
Dat is hier weeral genieten zelfs als niet vliegtuig fan kijk ik toch met plezier naar zulke projecten
 
Hey Ron,

Ziet er prachtig uit tot nu toe:wow:
Echter één kleine opmerking, die gele leiding in de cockpit die zat waarschijnlijk bij de 'clear parts'
Dit is namelijk de brandstofleiding en die zou tussen die 2 beugels doorzichtig moeten blijven.

Denk nu niet dat ik alles van de Bf109 weet maar ik heb die opmerking in het verleden ook gekregen.
Misschien kan je nog wat verf weg krassen, heb ik toch gedaan.

Grtz.

Luc8)
 
mooie vorderingen en blijf in stilte volgen wetend wat jij kan beloofd dit weer grt.
 
Dat ziet er al een knappe cockpit uit :ohmy:
Decals zien er goed gelukt uit zo ;)
 
Luc bedankt zal morgen eens kijken of we er een benzineleiding van kunnen maken :)
Pascal op vliegtuig gebied kan ik niets hoor.
Beyond ik vond het wel een goede oplossing om ze met de punch&die uit te ponsen is wel wat werk maar vind het eindresultaat wel goed.
 
Heel mooi gelukt met je decals, ziet er uit als een knappe cabine
 
Beyond ik vond het wel een goede oplossing om ze met de punch&die uit te ponsen is wel wat werk maar vind het eindresultaat wel goed.

Ja hé :)
Zo heb ik eens dasch-bord-decals (wow, woord van de week? :laugh: ) van een vrachtwagen geponst voor mijn Fokker DR.I. :D
 
Ik wist dat ik het hier op het forum had gelezen maar had geen idee van wie het het ook weer was :)
 
Fraaie vorderingen Ron met mooie detaillering..!!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan