Hoofdsponsor

1/12 Mercury spacecraft van atomic city [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Jawade, da's heel gedetailleerd;)
 
Dankje Swaken !! rond um deze week af als ik de 1/300 lettercijfers decals heb voor op de knopjes en dan verder met het intrieur van de capsule
 
Weer een stukje verder , in % qua control display op 95 % , hierna verder met het intrieur van de capsule , dit display zal bijna als laatste geplaats worden .

001-7.png

002-6.png

008-4.jpg.png

004-6.png

006-5.png

009-5.png

011-2.png

Tot zover .





 
man man man, sta telkens verbaasd over wat je weet te bouwen en het tempo... komen alle tekstlabeltjes er ook bij?
 
ja , ik heb decals besteld letters en cijfer 1/200 1/300 dat moet wel lukken denk ik
.

heb net een hubble space telescoop klaar .
 
:You_Rock_Emoticon:ApplausApplausApplausBubblegum, dit is niet zomaar wat modelbouw meer, dit is wetenschap ! Onvoorstelbaar knap die bedradingen, al die fijne knopjes, schakelaars, allemaal in hun eigen specifieke kleurtjes...niet normaal !
 
Dankje Luitjes ! ,

Nou vandaag een beetje gedaan weer aan het display control , de letter en cijfers in wit en zwart waren binnen ( 1 mm hoogte ) .

toen op de grootste draaiknoppen geplaats , ik heb nog 0,5 mm letters / cijfers nodig , eens kijken waar ik die kan kopen , meschien heeft iemand een adres ?




001-8.png


004-7.png



006-6.png


007-5.png


002-7.png

tot zover ..
 
Dankje Silenoz ! ,

Weer een kleine stukje verder , de styreen rechter control box zit in elkaar met hendel , en daarna gespoten , toen verder met wat styreen binnen strips plaatsen .
toen de escape hatch gemaakt uit styreen en die weer geplaats .

Morgen verder met de tanks en leidingen .

003-7.png

004-8.png

013-2.png

014-2.png

007-6.png

011-3.png

015.png

016-1.png


001-10.png

002-9.png

006-8.png

008-6.png

009-7.png

010-4.png

Tot zover ..
 
Laatst bewerkt:
Knap werk hoor, ziet er zo makkelijk uit maar op deze schaal is het toch veel priegelen denk ik.

Fred
 
Sja wat moet je altijd zeggen he :laugh:
Knap gedaan, Skills !!
 
dankje fred en lox665 ,

fred het priegelen komt nog straks al die ellementen erin proppen op het laats .

ik denk dat ik ernog een upgrade bij doe , moet wel zagen in een nice gepsoten hitteschild maar dat geeft wel iets extra,s

Mercury_MA7_CMSI_RK_2008_8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dankje Bert !

Nou weer een stukje verder luitjes , de astronaut ligt erin afgewerkt de bedrading slangen en rest hardware is afgewerkt en erom heen geplaats .

morgen de buitenkant capsule en binnenkant spuiten en raam plaatsen, verder met de de led verlichting plaatsen in de wand ( onder het luik ) van de capsule en dan de control zit combinatie plaatsen .

001-11.png

002-10.png

003-8.png

005-9.png

Tot zover ..
 
Is weer een mooi stukje detailwerk.
Hoedje af.
 
Hey Bub,

Ge gaat er een echte van maken met al die bedrading, gewoon een prachtexemplaar man ;)
 
Prachtige vorderingen Bubble, heel knap op te zien hoe je al die fantastisch mooie details zelf maakt.

Petje af, puik werk ApplausApplausApplausApplaus
 
Dankje luitjes ,

ik heb het model in elkaar gezet en over een hartlijn ( totale lengte 75 cm ) geplaats op de base , daarna het retro rocket pakkage gemonteerd .

het is nu goed oppassen met het lak werk en de kleine details afwerken .

006-9.png


004-10.png

tot zover ...
 
Geen hoed, geen petje maar een reuzesombrero gaat hier van mijn kop af Applaus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan