Hoofdsponsor

1/12 Mercury spacecraft van atomic city [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig bubblegum, jij gebruikt van die plastic handschoenen zie ik, voorkomt vette plekken op je project, zelf niet bij stil gestaan.
 
dankje luitjes , ja bart ik ben niet anders gewend , sommige hebben een hekel eraan om ze te dragen .

Maar Luitjes projeckt Mercury is ten einde , zitten weer aardig wat uurtjes fun in , hier het eind resultaat , nu alleen de V-2 afmaken en dat is dan ook het laatste weer dit jaar .

006-10.png

007-7.png

008-7.png

009-8.png

010-5.png

013-3.png

014-3.png

015-1.png

018-1.png

016-2.png

020-1.png

019-1.png

026.png

027.png

033-1.png

031-1.png

030-1.png

005-10.png


projeckt close
 
Dat is wel een bijzonder mooi werk Bubble.
Had dit eigenlijk nog niet gezien, omdat ik niet veel in dit forum gedeelte kom kijken.
Daar komt vanaf nu dus verandering in.
Knappe werken van je staan er hier.

Mark
 
Zeer mooi gedaan Bubble :).

Foto's staan in de galerij.
 
Heel mooi bub, petje af.
Een vraag heb je wat foto's hoe je jou led verlichting hebt verwerkt in het model. En de voeding ?
 
Dankje Luitjes en wim voor de plaatsing in de gallery

de LED verlichtting is geplaats in de ingang van de capsule , heb twee armatuurtjes gemaakt uit syteen , het is heel fijn en klein led verlichting van crownest .
de voeding heb ik in de base verwerkt en via gat messing buis naar de capsule geleid .

ik zal volgende keer wel voor andere verlichting kiezen zeer fragiel spul is het van crownest
 
Bubblegum, prachtig gemaakt, mijn complimenten.
 
prachtig weer bubble tis tog altijt weer genieten als jij aan het bouwen bent 8)
 
Bubblegum.......ben niet anders gewend .....van al die jaren dat ik je volg .........altijd van de ene verbasing in de andere te vallen en zo boeiend om te volgen :8......knap man ......zou zo zeggen blijf zo doorgaan :8..top man ....:):):)
 
Dankje Luitjes ik waardeer dit zeer !!! Ik probeer me wel volgend jaar toch iets meer te fokussen op iets anders dan alleen realspace , kom er gewoon niet aan toe .
 
Dankje Luitjes ik waardeer dit zeer !!! Ik probeer me wel volgend jaar toch iets meer te fokussen op iets anders dan alleen realspace , kom er gewoon niet aan toe .

En wat mag dat gaan wezen bubbelgum.......:8:8 Ben benieuwt.....;););)
 
Hey Bub,

Prachtwerk, zoals we al gewend zijn van je, maakt het wel speciaal met die verlichting erin, heel realistisch.
Subleim werkje ;)
 
Zeer mooi geworden Bubblegum .
Ook de verlichting erin is erg mooi, op die fotos zie je mooi de details.

Fred
 
Dankje luitjes , was gisteren mijn laatste stukjes styreen aan het op maken , ik weet niet of vele van jullie dat ook doen , de left overs ;)

deze kennen jullie wel

F-1_Engine_I.jpg


Ik had nog een motor liggen al opgebouwd voor iemand , maar die kwam niet meer opdagen :(

dus eens wat anders

ik heb een sectie gemaakt van de raket waar deze motors aan de onderklant vast zitten met vins .. 8)

hier op de echte foto omcirkelt zo,n stuk .

saturnv2.png

dus nu kan ik van horizontaal naar vertikaal en ik kan het hangen


004-1.png

003-1.png

005-1.png

006-1.png

009-1.png
 
effe een overschotje gevonden....en daar gaat hij weer...........:laugh::laugh::laugh: knap man
 
Ja Spaander, effe een restje opwerken zegt hij dan...
Prachtig gedaan gewoon bubble.

Mark
 
Dit wordt weer een prachtstuk zo te zien met al die details :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan