Hoofdsponsor

1/24 Mercury 1949 leadsled [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooie update hier ook,zelf ben ik een voorstander van kit bashing en scratchen,je zet hier ook pracht werk neer hoor.
 
Laatst bewerkt:
hallo,

De Merc is eindelijk af,het is een Hawaian cruiser geworden met een zelf gemaakt surfrek.
Ik heb hem zonder en met de kleine wielbedekkers gefotografeerd.De grote wielbedekkers
heb ik niet gebruikt omdat ze idd niet passen bij de sierstrip op de zijkant.Ik heb nog dezelfde kit
liggen die ik in een andere stijl ga bouwen en dan gaan ze er mss wel bijpassen.
Hier zijn de fotos.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



groetjes,

Yannick
 
Speciaal maar indrukwekkend , maar wel ongelooflijk knap
 
Wow, die automobiel is nogal in your face!

Lastig om er geen glimlach van op je gezicht te krijgen... het is niet per se mijn favoriete onderwerp maar deze is toch wel ernstig geslaagd.
 
Zeer speciaal model met opvallende kleuren.
Prachtig gemaakt hoor !
Applaus Applaus
 
Netjes hoor , speciaal kleurtje die goed opvalt :)
 
Hey,

Indd, ook niet mijn onderwerp, maar toch wel heel knap uitgevoerd, zeker het interieur kan mijn goedkeuring meer of wegdragen :)
Knap man ;)
 
Mooi eindresultaat.
Deze kwam ik net tegen.

attachment.jpg
 
thx voor de recaties,ben over het algemeen wel tevreden maar het kan altijd nog iets strakker.Al het chroom op de wagen is gespoten
met Alclad.Het lukt altijd wel iets beter om het gewenste resultaat te verkrijgen maar het blijft toch een kunst die Alclad Chrome om
goed te krijgen zelfs met heel lage druk van de compressor maar oefening baart kunst.Op naar de volgende build.

groetjes,

Yannick
 
Deze is zeer knap geworden, zeker de kleur combinatie.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan