Hoofdsponsor

1/24 Mercury 1949 leadsled [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Zeer mooie toevoeging/aanpassing die lichten.
Geeft een heel ander zicht zo.
Origineel ;)
 
Da gaat hier een schitterend model worden zeg,helemaal mijn ding,mijn complimenten alvast ;)
 
O deze ga ik volgen, onlangs nog ene gezien op zo een tv show, dacht op discovery man dat was zo een zalige custom hotrod. Zo te zien zal deze er ook eentje worden.
 
thx voor de reacties,hij is bijna klaar voor de primer,nog beetje bijschuren en dan kan ik eraan beginnen.
tot een volgende update.

groetjes,

Yannick
 
Dit ziet er al veel beter uit de auto krijgt meer karakter Dank zij de nieuwe lichten,mooi gevonden en een zeer goede toevoeging..
 
hallo iedereen,

Hier is een kleine update van de wielbedekkers.Ik heb even moeten wachten op de magneetjes maar ze zijn toegekomen.
Voor de grote bedekkers was het niet zo moeilijk en de kleine heb ik op mijn eigen manier gedaan.
Ik heb de kleine bedekkers zelf opnieuw gemaakt uit styreen.
Ik heb ook de uitsparingen van de achterlichten bijgewerkt,ik ga de lichten nog iets laten uitsteken omdat het
andrs wat te gladjes wordt en wil het nog een beetje klassiek houden ook wat betreft de kleur.

de grote bedekkers,
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ziezo,ik ga alles nu nog wat bijwerken en schuren en dan kan hij in de primer.
Voor de kleine wielbedekkers zijn er waarschijnlijk nog andere oplossingen
maar je ziet toch niets van de achterkant en ze blijven hangen dus het maakt niet
zoveel uit.

groetjes,

Yannick
 
Dat word een mooie Merc en slimme toepassingen ;)
 
attachment.jpg

die extra bedekking langs de buitenzijde zou ik precies niet doen :)
 
@ Jordic: Vandaar dat ik de magneetjes heb gebruikt,dan kan ik erna nog zien welke ik erop zet als
ze in kleur staan.Dan geeft het toch nog een ander zicht,en dan kan ik nog altijd afwisselen naargelang
ik mij voel die dag :D

groetjes,

Yannick
 
Interessant, die magneetjes. Eerste maal dat ik van dergelijke techniek hoor en ook zie.
 
Erwin,ik weet dat Tamiya deze techniek gebruikt,ik heb een Mustang p 51 gebouwd op schaal 1/32 waar je alles kon verwisselen en afhalen
zoals o.a de motorkappen,het landingsgestel enz....In de kit zelf zaten heel kleine magneetjes en ook Pe sets en vandaar dat ik ook weet
dat dit werkt.Is heel slim gevonden van hun zeker als je bv je vliegtuig of auto in verschillende configuraties wil tentoonstellen.

groetjes,

Yannick
 
hallo allen,

Hier is een kleine update van het chassis en de motor.
Ik heb aan de motor bougiekabels toegevoegd en voor de rest blijft de motor zo tenzij ik nog zin krijg
om nog wat bekabeling toe te voegen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes,

Yannick
 
Nette motor.
Zal een mooie buikschuiver worden.
 
Mooi.
Is dat een stukje PE om de kabels samen te houden? Of heb je dat zelf gemaakt?
 
het is een stukje p/e ,ik had dit nog over van een andere igniter kit waar een metalen verdeler bij zat en ook een p/e setje
voor een 4,6 en 8 cilinder.ik had nog een plaatje over met 5 en 6 gaatjes en heb de gaatjes eraf geknipt zodat ik 2 plaatjes had met
4 gaatjes.De igniter set was van Mr model en de gele wire is van Scale dreams.

groetjes,

Yannick
 
Schitterend werk het stukje PE om de kabels bij elkaar te houden zijn zo van die kleine zaken met een grote toevoeging aan de motor dat veel zegt over de bouwer zelf...
 
Laatst bewerkt:
dank u voor de reacties,ik ben hem nu aan het spuiten en het interieur aan het maken,ik hoop deze in de loop van de week af te hebben
en dan zet ik er de fotos op.

groetjes,

Yannick
 
hallo,

Mijn Merc staat eindelijk in de primer.Van het chop-werk zie je niets meer en de kaders van de zijruiten komen ook allemaal
mooi uit,waar ik toch een beetje schrik voor had maar ben tevreden.Het interieur is ook bijna af ,fotos volgen nog en de volgende
dagen kan ik hem in de kleur zetten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes,

Yannick
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan