Hoofdsponsor

1/24 Mercedes-Benz 300 SLR " zilveren pijl " [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik ben echt blij met de mooie complimenten ie ik hier krijg
Marc
 
Vandaag met dit mooie weer heb ik buitenfoto's gemaakt eerst op een arduinen steen maar die was wel mooi maar ik moest altijd gehurkt zitten en heb nog steeds last van mijn knie dus een alternatief gezocht eerst op een statief maar die vond ik weer niet mooi met de grond , toen kwam ik op het idee ( slimme mens ikke he ? :laugh: ) een blad schuurpapier en twee oude bakstenen als achtergrond dat beviel me nog het beste oordeel zelf maar
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En ?????
 
Supermooi en supergedetaileerd. Zou ik niet kunnen nadoen.

Zeer mooi ook met dat schuurpapier en die bakstenen. Misschien nog eens proberen zodat je de randen van het papier niet ziet? Maar dat is bijzaak.
 
Ja Alain ik weet het maar dit waren de eerste beelden die ik maakte en je moet zoveel in het oog houden dat ik dat over het hoofd heb gezien ( sorry ) maar bij de Dixi heb ik ook nieuwe foto's gemaakt maar die zijn beter meer echter
Marc
 
Gewoon prachtig Marc...ten eerste mooi foto's en ten tweede je hebt deze kit prachtig afgewerkt en ik zie je elk projekt evolueren...top mateke ;););)
 
Zeer mooi gemaakt inderdaad! Ook altijd leuk als de deuren open kunnen, zodat je toch nog een glimp kan opvangen van het interieur.

Kleine opbouwende kritiek: Probeer je rechterachterwiel misschien wat recht te krijgen.
En misschien dat je de bandjes nog wat kan verweren met een lichte drybrush. Komt het realisme alleen maar ten goede.
Verder niks op aan te merken. ;)
 
Mooie eindfoto's, daar zat ik nu op te wachten, zo staat hij nu in de galerij te pronken ;)
 
Hey,

indd, meer of een geslaagd model, zeer mooie presentatie met die bakstenen op de achtergrond ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan