Hoofdsponsor

1/20 Mclaren MP4/4 [!]

ja die gaat nog weg, de banden staan er nog maar gewoon op als voorbeeld :)
 
Mooie update. Ik heb deze ook nog liggen met de Top Studio set. Alvast een mooie start aan de motor.
 
Nog wat de tijd gevonden om aan deze verder te doen, Ik had ook foto's van de tussenstappen maar deze waren mislukt. Dus dit zijn foto's van hoe hij er nu voor staat. Ik heb even alles in elkaar gezet om een mooi totaalbeeld te krijgen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
ziet er al netjes uit.
Word een pareltje.
 
McLaren mp4/4

Even een nieuw topic geopend in de juiste groep. Het model is niet af geraakt voor de groepsbouw, maar er wordt wel langzaam maar zeker verder aan gedaan. Bij deze de link naar het bestaande topic in de groepsbouw, gevolgd door foto's van hoe hij er nu voor staat.

http://www.modelbouwen.be/threads/9042-Mclaren-MP4-4

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik ga de start van deze bouw naar hier laten verplaatsen en dan kunnen we dit in 1 topic gieten.
 
Prachtig hoor. Spijtig dat je dit moet bedekken met de body. Is al mooi op zich :)
 
@Joachim De body komt er niet op, enkel het voorste deel van de neusvlegel en de achterste spoiler. Misschien dat de body er naast komt te staan, maar dat ga ik nog zien :-)
 
[mod] Dit topic samengevoegd met het topic dat reeds gestart was in de wedstrijd van vorig jaar. Zo staat de volledige bouw weer bij elkaar.[mod]

Fred
 
Wat een geweldige kit is dit toch! En vooral met dat detail setje van Top Studio.
Hoewel rally meer mijn ding is, staat deze ooit ook eens op het programma bij mij.
Gewoon omwille van het knappe detail die je hier in kan steken.

Veel succes en vooral, veel plezier nog ermee! :)
 
Afgelopen week nog wat zitten prullen, als het gedaan heeft met regenen gaan we eens wat betere foto's maken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er strak uit. Ik kijk al uit naar de motor.. :)
 
Ziet er goed uit Lox. Ga je alle bouten en moeren ook nog een kleurtje geven zoals vooraan ?
Laat het vervolg maar komen.

Mark
 
nee, die moeten zwart zijn volgens het plan :-) . De body is bijna klaar dus veel gaat er niet meer veranderen.
 
ziet er allemaal super uit en mooi in de lak benieuwd naar het vervolg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan