Hoofdsponsor

1/20 Mclaren MP4/4 [!]

lox665

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2012
Berichten
322
Zo deze ga ik bouwen voor de groepsbouw, ik kan niet wachten om er aan te beginnen. Mijn handen jeuken :laugh: maar eerst nog even wat klussen aan mijn Santa-Maria.

Ik ga hem bouwen samen met de detail set van top studio, voor de motor, cockpit, remmen, spoilers, enz...
Ook heb ik er een decal set bij gekocht want in de kit zijn de sponsor stickers van Marlboro weg gelaten en die zitten bij de decal set wel.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Succes met de bouw van je project lox665
 
Veel plezier en succes met deze.
 
Ik hoop dat je niet te lang gaat wachten met de start me deze build. Ik heb deze ook nog liggen met de super set van Top Studio, dus ga ik met veel aandacht volgen. Misschien nog een tip. Koop zeker het MP4/4 boek van MFH. Een must voor deze bouw.

Mvg,
Lesley
 
Veel succes met de bouw en de deelname aan de wedstrijd.

Mark
 
Mooi project hoor.
Veel plezier met de bouw en succes met de wedstrijd.

Fred
 
Good luck met het bouwen, ziet er een prachtige uitgebreide update set uit.
 
Veel succes met de wedstrijd en veel bouwplezier gewenst.
Blijkbaar is er wel wat detailwerk bij zoals ik op de foto's zie.
 
Zo ik ben begonnen met de bouw. Het eerste en tevens het moeilijkste is volgens mij de motor dus daar ben ik dan ook mee begonnen.
het is een bescheiden begin, maar toch zitten er al enkele uren van bouwen in ... ik was vergeten hoe klein die dingen soms kunnen zijn...en hoe snel iets kan verdwijnen als je het laat vallen :dry:
In ieder geval hier wat fotos, het is het bovenste deel van de motor waar ik mee ben begonnen.

Alleen het resin gedeeltje.
attachment.jpg

Met een deel van het PE
attachment.jpg

En een deel van de achterste ophanging, het hangt aan het blok dus dit moet ook al voorbereid worden.
attachment.jpg
 
Alvast een mooie start gemaakt. Ik blijf zeker volgen.

Mvg,
Lesley
 
nog een kleine update. Werken zijn nog aan de gang, er moet nog wat bijgeverfd worden en hier en daar nog wat PE en resin maar ik wou het al even laten zien :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
dit blijft een zeer mooie om te volgen

F1 toen hadden die meer pk's dan nu ( een dikke 1200pk , dank zij de turbo )

knap werk tot zo ver en dit is geen simpele bouw met top studio


tom
 
Ja het is een hele klus met die detail set maar het is het waard :)

Het was het laatste jaar dat men met turbo's mocht rijden, en de Mclaren moest gelimiteerd worden tot 150 liter brandstof en max 2,5 bar. Maar dan nog had deze 900 pk op 12500 toeren ... best veel voor een 1,4 liter V6 biturbo.

Trouwens dit seizoen komen de turbo's terug in de F1 Ik kijk er al naar uit :32:
 
Mooie vorderingen Lox. Is de kit zelf zo gedetailleerd of is dit volgens documentatie ?
Lijkt me echt wel het neusje van de zalm qua pasvorm. Ik kijk al uit naar het vervolg.

Mark
 
@Interceptor: enkel het motorblok en het grijze gedeelte is van de kit, voor de rest is alles van de detail set inclusief leidingen. En het past inderdaad allemaal heel goed, heb nergens plamuur moeten gebruiken.
 
Mooie update kerel , clean en mooie kleuren combo !!!
 
Zo, nog eens wat verder gedaan aan mijn wagen, ik heb nu vooral de ophanging van achter afgewerkt.
De motor is nog niet klaar, er moeten nog onderdelen mij komen alsook de bedrading. Ik heb even een dryfit gedaan om een total beeld te krijgen.
De neus heb ik ook afgezaagd, dit is het enigste deel van de carrosserie dat ik "echt" nodig heb aangezien het een volledig opengewerkt model is.
In ieder geval hier zijn wat foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er netjes uit.
Ga je de naad van de banden wegschuren?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan