Hoofdsponsor

1/35 M4 High speed tractor [DONE]

@Danny: Hartelijk dank voor deze flaterende woorden makker...:8..!!!

Grtz yves,
 
Yves, het zou kunnen dat er vooraan een tracklink minder op moet. De tracks zien er wel prachtig uit. Ik hoop dat mijn mijn woorden niet flaterend klinken...
 
Yves, het zou kunnen dat er vooraan een tracklink minder op moet. De tracks zien er wel prachtig uit. Ik hoop dat mijn mijn woorden niet flaterend klinken...
Hoi Steven..ze staan al wel serieus gespannen ,denk met één schakel minder ik ze niet meer aan elkaar krijg...!?
Uw bevindingen flateren mij eveneens..😆😆😆

Grtz yves,
 
Dat is een lief M4'tje geworden :)

Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Ik zie hier allemaal zulke mooie modellen. Schepen zijn fijn om te doen maar WWII voertuigen vind ik net zo fijn worden. Ook dit project is erg mooi en leerzaam om te lezen.
 
Het was maar omdat er daar vooraan iets tussen de tracks lijkt te zitten, als je ze plat legt gaan ze misschien teveel doorhangen.
 
De track lig gewoon nog niet goed om het aandrijfwiel heen, kwestie van even aandrukken.
 
Knappe werken hier, M4 ziet er goed uit :8

Gezichtje van het figuurtje ziet er ook niet slecht uit...
 
@homeghost:Bedankt voor de lovende woorden....!!
@Beyond:Eveneens bedankt voor bemoedigende commentaar makker..!!
@Ron:Merci voor de lieve woorden ;-)) ,heb de tracks beter op hun plaats om het aandrijfwiel,ziet en voelt beter aan...
@Steven:Ik heb nog een nieuwe foto genomen zonder ondergrond,om een beter zicht te krijgen.
Heb in het begin van de bouw een dryfit gedaan met deze lengte,met een schakel minder dreigde het aandrijfwiel los te komen..
Ik vrees voor herhaling maar ben wel benieuwd naar je bevindingen alsook van andere leden bij deze foto..
attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Bij de referentiefoto van Beyond op p.3 is te zien dat de tracks inderdaad zo gespannen moeten zitten. Je bedoelt dat de track op de foto aangespannen is maar de sprocket het niet gaat houden? Misschien kan je een extra link rechtvaardigen door het voertuig niet op een helemaal vlakke ondergrond te zetten, met nog een obstakel er onder. Dan zouden de bogies ook nog wat beweegbaar moeten zijn en dat is waarschijnlijk niet het geval. Zou de sprocket loskomen, dan heb je wel de kans om die van een metalen as te voorzien die door het voertuig loopt tot in de andere sprocket, maar dan zijn de bogies het nieuwe zwakste punt. Jij moet bepalen wat de beste oplossing is.
 
Hey,

Ziet er toch redelijk goed, mijn gedacht.
Let op met die doorzakking bij rupsen. Bij geallieerde voertuigen op rupsen zijn die niet teveel doorhangend.
Ik weet ook wel dat mijn in de modelbouw graag overdrijft, maar soms is het echt teveel van doorhanging, zelfs op wedstrijden...., dat ik eerder denk, mocht die in het echt rijden lopen ze gegarandeerd eraf. De licht doorhanging die nu is lijkt me wel goed. :);)
Enkel goed maken dat je schakels goed ingrijpen in je sprocket.
 
:laugh:Niks mis met de lengte van de tracks en zoals Swaken al opmerkte de tracks proberen iets strakkers op de aandrijfwielen te krijgen als dat lukt.

Voor de rest lief :laugh:
 
Okeey heren ,heb het erop gewaagd om er een schakel van tussen te nemen..met de nodige herstelbare brokken ben ik toch blij dat ik het gedaan heb...
Btw de figuren staan niet op hun voorbestemde plaats maar wou ook daar even mijn vooruitgang tonen...
attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
1 en al bewondering , ik krab in mijn haar ....hoe groot zijn die soldaatjes ? Ik heb altijd wat moeite met inschatten van de schaal ...:huh:
 
@michiel54:Bedankt ....alles is in1/35 voertuig en manschappen..

Grtz yves,
 
ja , dat had ik al gezien maar 1/35 betekent dat een soldaatje rechtop zo,n 5 cm is ? of heb ik het mis .
 
Daar omtrent..naargelang welk merk een doorsnee persoon van grote neemt normaal gezien 1.85 ong denk ik..Heel goed ben ik daarvan ook niet op de hoogte..

Grtz yves,
 
ja , dat had ik al gezien maar 1/35 betekent dat een soldaatje rechtop zo,n 5 cm is ? of heb ik het mis .

Inderdaad de meeste figuren op 1/35 zijn rond de 5 cm groot..

Hier heb je de beste keuze gemaakt Yves om er toch een schakel er tussen uit te nemen verder top werk vriend..;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan