Hoofdsponsor

1/35 M4 High speed tractor [DONE]

@Danny:Merci makker..!!
Heb ondertussen aan het ondergrondje bezig geweest met dit als bijna eindresultaat...linksvooraan of rechts achteraan komt er nog een struikje..!

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves
 
@PeiperJ:Bedankt maat..!!!Begint vorm te krijgen...
@cargomaster: Zeer fijn om te horen dat mijn projectje aangenaam is om te volgen,bedankt..!!
Heb nu een pre-setting gedaan van hoe ik denk de figuranten het beste uitkomen,details moeten nog geverfd worden..
Als naam van dit project heb ik gekozen voor" HEARD SOME BAD NEWS..."
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Yves, niet vergeten tracksporen achter je voertuig te plaatsen; een fout die heel dikwijls gemaakt wordt bij diorama's.
Zo'n dingen wegen verschillende tonnen en laten altijd sporen na in de grond. Je voertuig mag dus gerust ook wat dieper in de ondergrond staan.
Ziet er voor de rest wel een nette opstelling uit.
 
Yves, niet vergeten tracksporen achter je voertuig te plaatsen; een fout die heel dikwijls gemaakt wordt bij diorama's.
Zo'n dingen wegen verschillende tonnen en laten altijd sporen na in de grond. Je voertuig mag dus gerust ook wat dieper in de ondergrond staan.
Ziet er voor de rest wel een nette opstelling uit.

Je hebt volkomen gelijk...hij ligt wat plat OP de weg... ;-)
Heb wat correcties aangebracht...en wat denk je?

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Ziet er al een stuk beter uit maar persoonlijk zou ik hem vooraan toch nog iets laten zakken, slechts een paar millimeter.
Moest het mijn model zijn laat ik het vooraan zakken tot, en nu moet je even naar je laatste foto kijken, de eerste schakel die het ronde wiel raakt (niet het tandwiel) zelf de grond raakt. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Maar al met al is het jouw model en jij beslist natuurlijk.
 
Ziet er al een stuk beter uit maar persoonlijk zou ik hem vooraan toch nog iets laten zakken, slechts een paar millimeter.
Moest het mijn model zijn laat ik het vooraan zakken tot, en nu moet je even naar je laatste foto kijken, de eerste schakel die het ronde wiel raakt (niet het tandwiel) zelf de grond raakt. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Maar al met al is het jouw model en jij beslist natuurlijk.

Bijdeze..uw raad opgevolgd Erwin...^^

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Dit ziet er super goed uit Yves dit plaatje klopt voor 100% mijn complimenten vriend😉
 
Dit ziet er super goed uit Yves dit plaatje klopt voor 100% mijn complimenten vriend😉

@Danny: Om deze complimenten van u te ontvangen streelt mijn ego..voel me vereerd..mede door toedoen van alle tips van forumleden om dit project te verfijnen..man,man wat een topforum is dit...als ik zie waar ik begon en dan deze complimenten in ontvangst mag nemen...dit betekent enorm veel voor mij..!!!
Mijn excuses voor dit emo moment maar het moest eens van mijn hart.....

Grtz yves,
 
Niets op aan te merken alleen zal ik de figuren nog een mat lakje geven want nu lijken ze nog iets te glimmen.
 
Niets op aan te merken alleen zal ik de figuren nog een mat lakje geven want nu lijken ze nog iets te glimmen.

Bedankt voor de tip Ron ,heb ze een laagje verdunde mat vernis gegeven en ga ze afwerken met olieverf.... Merci..!

Grtz yves,
 
Het ziet er goed uit zo op het ondergrondje ;)

Bedankt voor de tip Ron ,heb ze een laagje verdunde mat vernis gegeven en ga ze afwerken met olieverf....

Niet vergeten dat olieverf terug een blinkend laagje kan leggen... ;)
 
Het ziet er goed uit zo op het ondergrondje ;)



Niet vergeten dat olieverf terug een blinkend laagje kan leggen... ;)

Merci Beyond, had de figuren al twee laagjes matte vernis van vallejo gegeven,had deze wel verdund en is dat misschien de reden waarom ze nog blinken.
De olieverf ga ik toepassen om hier en daar nog wat details te verfijnen..

Grtz yves,
 
Hier mag een slotje op...!!!
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig eindresultaat Yves! Ook het gras, dat op een van de foto's iets al te fel groen lijkt, blijkt op de andere foto's gewoon erg realistisch.

Je hebt wel stappen gemaakt hoor...! Ook de verwering ziet er natuurgetrouw uit. Niets op aan te merken dus, en je weet zelf wat dat uit mijn pen waard is. Echt grote complimenten.
 
Amaai Yves wat zie ik hier ? Een prijsbeest ? Zeker en vast wow echt knap , een tijdje geleden was je nog aan het sukkelen voor een stuurke van een jeep en nu zie ik hier een knap afgewerkt stukje , een waar kunstwerkje je mag kijken waar je wil iedere keer ontdek ik iets nieuws kleine dingen die dit zo knap maken zoals het vat de rommel in de laadbak , het gras , de modder . Je weet Yves het is niet mijn ding militair , ik kijk er wel graag naar en zeker zoiets wat jij hier nu voor onze neus zet
Proficiat
Grt
Marc
 
Ik vind het heel geslaagd hoe alle drie die figuren er gedeprimeerd uitzien.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan