Hoofdsponsor

1/16 LRDG Jeep

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Heel netjes hoor,

Dat is het voordeel aan deze schaal, je hebt zoveel detail.

Grtz.

Luc :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
wauw, deze had ik niet meteen opgemerkt maar wat een detail. Kan ik alvast waarderen ook al heb ik er geen sikkepit verstand van ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Blikje geduld is nog niet leeg zo te zien en gaat weer knap worden zo te zien.:biggrin:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Ondertussen weer iets verder.

Wat onderdelen voor het canvasdak frame verwijderd en gaatjes geboord waar de onderdelen zaten.
Raam bevestiging en ook van de spiegel verwijderd en gaatjes geboord waar ze zaten.
Verder nog wat bouten ,klinknagels en drukknopen vervangen die verloren waren gegaan met schuren.
Wat bouten aangebracht onder de spatborden wany die zie je goed zitten aook ls het wiel erin zit.

De resin onderdelen op de foto zijn allebei een mm tekort, tja resin wil weleens krimpen tijdens het drogen. Einelijk een beetje overbodig dat deze in de set zitten, de verbeteringen zijn minimaal en buiten dat zijn ze nog vergeten alles aan te pasen dus lekker de kitparts gebruiken.20231130_152800.jpg

20231130_152835.jpg

20231130_152945.jpg

20231130_153002.jpg
 

Bijlagen

  • 20231130_152823.jpg
    20231130_152823.jpg
    409,6 KB · Weergaven: 3
Blijkbaar past die kit toch zo goed niet als ik naar de openingen tussen de body en de spatborden binnen kijk. Ben ik mis?
Wel mooie details in het motorcompartiment met die oliepul, claxon en stuurhuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
@Erwin Ja je ben mis wat alles staat nog los omdat er nog werk aan de binnenzijde zit. Het is heerlijk kitje om te bouwen tot nu toe en zeker een aanrader.
 
Een beetje laat 😄 maar vind dit zeer intressant, dus volg ik mee

Falco
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Resin-gedoe… inderdaad lekker de standaard onderdelen gebruiken en je misschien laten inspireren door de resin stukken.

Ziet er weer goed uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Misschien een rare vraag maar heeft de kleur primer een reden of is het gewoon primer.
Zie je de foutjes dan beter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
@Pascal Er zit nog geen primer op hoor, lijkt er wel op met die grijze kleur 🙂
 
Vandaag de airbrush er weer eens erbij gepakten en alles wat straks niet meer is te zien🤔 gespoten. Nu laten drogen dan kunnen we straks gaan verweren. Heb nog even snel 0,3mm gaatjes geboord in die drukknopen of hoe dat ook mag heten 🫢.

20231203_134150.jpg

20231203_134041.jpg

20231211_132938.jpg

20231211_132931.jpg
 
Ach ja ook een hoop dingen van verf voorzien die later wel zichtbaar zijn. Het ziet er goed uit, op wat stofjes op de schep na maar die kun je er gewoon vanaf wrijven denk ik.
 
@Roy vd M. Klopt van de schep en moet nog even wat schuren en dan een lik Tamiya extra thin om alles glad te trekken
 
Kleine mooie toevoegingen.
Van die extra thin na het schuren dat doe ik dus ook altijd, is wel grappig
 
Goede vorderingen en weer wat bij geleerd met die extra thin .
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan