Hoofdsponsor

1/20 Lotus 97T Ayrton Senna 1985 [wip]

Hmm.. goeie vraag eigenlijk. Ikzelf heb er nog nooit iets aan toegevoegd omdat die kleuren echt spot on zijn.
Of dat echt een groot verschil geeft op schaal, is me nog nooit echt opgevallen.
 
Chapeau dat je alles zo perfect kan en wil nabouwen, ik zou het niet kunnen. Heb je nooit eens zin gehad om zo'n model te verbouwen tot een fantasiemodel?
 
een formule1 wagen niet :) tot nu toe die drang nog niet gehad :) bij een straatwagen of een rallywagen zit het soms wel in mijn gedachten
 
ik ben nog wat verder bezig aan de motor, zou toch graag een stuk van dit project meebrengen naar Ledendag ;)
 
De verven van zero zijn idd spot on, ze gebruiken exact de fabrieks kleuren en samenstellingen. ook voor de metallic flake verven zorgen ze dat de flakes op 1/24 schaal zijn.
 
hallo,

IK ben deze met veel belangstelling aan het volgen daar ik de versie heb van de Belgishe GP,ik heb wel een
hele nieuwe set decals besteld omdat de decals van fujimi verschillen in kleur met die van Tabu of MSM .Had ook eerst alleen de
John Players decals van tabu maar de goudkleur week wel af van de Fujimi decals vandaar.....
Ik heb ook de verf van ZERO paints liggen,uit mijn eigen ervaring is deze verf echt goed en de juiste fabriekskleur of sponsorkleur enz..
In elk geval veel succes met deze wagen.

groetjes,

Yannick
 
bedankt ;)
ik weet nog niet wat ik ga doen ivm de decals, nog een beetje over nadenken ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan