Hoofdsponsor

1/35 KV-1 Ehkranami [DONE][??]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

mooie inslag.
Voor de vallejo goed laten doordrogen, en zeker niet meer aanraken met de blote hand, draag dus van die wegwerphandschoenen om het model te manipuleren totdat er een vernislaag of klirlaag overligt. Dan nog behandel ik mijn modellen met de handschoen aan.
 
Merci Swaken,

Voor de gewone vallejo verf ga ik wat vernis bij de verf mengen alvorens te spuiten. Maar van primer verwacht je toch dat het goed hecht en stevig is zonder vernis.

Ik zal het nog eens proberen op een stukje afval en laten doordrogen.
 
En goed schoonmaken op voorhand.
Ik gebruik die vallejo primer ook soms, en heb er geen klachten over.
 
mooie inslag, ben al benieuwd naar de schilderwerken.

Grtz Bart.
 
Ziet er goed gelukt uit die inslag.
Om ook nog even terug te komen op de primer, die word zeker wel hard alleen moet hij een a twee dagen goed drogen maar als je er direct overheen spuit hoef je niet te wachten uiteraard en hard hij wel uit samen met zijn toplaag.
 
Merci mannen. Ik heb uiteindelijk voor motip primer gekozen.

De tank staat in de groene verf:

attachment.php


Ik bent erg tevreden van de roosters:
attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Inderdaad Koekie dit is echt mooi,maar kijk al uit als de verwering gaat beginnen...
 
Ik bent erg tevreden van de roosters:

Dat mag je best wel zeggen zien er nog netjes uit na al het spuiten.
En niet te vergeten ziet er goed uit het spuitwerk.
 
Mooi gespoten, heb je de motip primer aangebracht met de airbrush?
Ben benieuwd naar meer.

Grtz Bart.
 
Merci mannen. De primer heb ik met de spuitbus gespoten.
De decals blinken te hard naar m'n goesting als je er schuin naar kijkt maar dit zal wel beteren na de filters.
 
Je kan er een laagje satijn of zelfs blinkende vernis overspuiten (over het hele voertuig dan)
Op die manier is de verf beschermd, zie je bijna niks meer van die decalranden en zal een eventuele wash makkelijker vloeien. (is vooral raadzaam als je een pinwash aanbrengt)
 
Ja man, das één die rechtstreeks van het autosalon komt :laugh::laugh:
 
Merci, ze ziet er inderdaad nog te nieuw uit maar daar komt nog verandering in.
Ik kan na uitharden van de verf eventueel een laagje solsplus erover spuiten Koekie. Al weet ik niet of ik het dan mat genoeg ga krijgen met de verwering. Ik wil een subtiele verwering krijgen zoals in AOM.
 
Dat ziet er strak uit Michel :).
Voor mij is hier wel even het verschil te zien tussen de kwast en de spuit.
 
Zeer strak spuitwerk, Michel.

We blijven dit volgen, ben benieuwd naar je verwering. Dit wordt ongetwijfeld een topper !

Groeten Rik
 
Merci gasten.

Deze primer:
grondverf-motip-primer-rood-500ml-04055-.jpg


Ondertussen is de tank voorzien van een bruine filter en een pinwash met gebrande omber. Foto's volgen...
 
Opgepast met die primer op kunststof. Ik heb hier heeeeel slechte ervaring mee. Ik gebruik die nooit als primer op polystyreen.
Beter is de spray putty van Motip als primer. Dat is toch mijn ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan