Hoofdsponsor

1/72 KURSK submarine scratchbouw 1:72 [DONE]

-foto--foto--foto-

ApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Wat kan ik anders nog zeggen????

Grtz,
Beyond
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een tijdje met andere zaken bezig en nu ik eens tijd heb om hier eens binnen te wippen, dan zie ik hier een fraai eindresultaat van deze sub.

Mijn felicitaties Ron. Prachtig gedaan!!




Droop
 
Hartelijk bedankt,jongens,voor de complimenten.
Waarschijnlijk gaat ze a.s.weekend verhuizen van de werf naar haar toekomstige haven.

Ron.
 
Prachtig Ron, het is een beauty, zeker wetende dat je alles scrach gemaakt hebt, men hoed af voor zo'n werk, daarom zijn we hier op het forum zeer blij met uw aanwezigheid, hopelijk mogen we nog vele andere werken van u opvolgen, onze en mijn dank is groot en nogmaals van harte proficiat met het prachtige eindresultaat Ron.
 
Mijn dank is groot voor jullie lovende woorden.
Ik vond het ook fijn om dit project hier te plaatsen.

Ron.
 
Ook hier is het zoeken naar de juiste woorden om deze verwezenlijking te omschrijven. Ik heb meestal in stilte je bouw gevolgd en vaak met open mond zitten kijken naar hoe je keer op keer prachtige updates uit je toverhoed haalde.

Subliem, denk dat ik het hier wel mee dek :laugh:
 
Ron, ben nu wel zeer benieuwd naar je volgende project. Misschien dat ik mij daar eens wat meer tegen aan kan bemoeien. :P:P:P:P
 
Mijn dank voor de complimenten.Ben erg blij dat het iedereen is bevallen.
Het nieuwe project wordt de Typhoon.Maar ik moet eerst een andere klus volbrengen(geen modelbouw).Daarna start ik dan het nieuwe project op.Ik hoop dat jullie even geduld hebben^^.

Ron.
 
Ron,

Eigenlijk hebben we geen geduld natuurlijk :laugh:


Ga je klus maar doen, kun je daarna met frisse moed aan de Typhoon gaan beginnen. Reken maar dat ik dan weer vooraan ga zitten (hoewel ik in september zelf ook een aantal 1:1 klussen zal moeten gaan doen).
 
Ron,

Eigenlijk hebben we geen geduld natuurlijk :laugh:


Ga je klus maar doen, kun je daarna met frisse moed aan de Typhoon gaan beginnen. Reken maar dat ik dan weer vooraan ga zitten (hoewel ik in september zelf ook een aantal 1:1 klussen zal moeten gaan doen).


Nou,een van de klussen is,dat mij is gevraagd of ik wijzerplaten voor een Transam kan painten.
Ik zal dat moeten bekijken of ik dat kan.Dus de witte standaard plaatjes voorzien van een ietwat exotische achtergrond.Dat schat ik ongeveer in.Maar ik krijg daar nog wat info over.

Een andere klus was het verven van de geleiders en bakken voor rolluiken.Dat heb ik vandaag afgerond.

Waarschijnlijk gaat dus de KURSK a.s. weekend verhuizen,dus deze gebeurtenis moet ik nog gaan afronden.

Als deze zaken zijn afgerond kan ik aan het nieuwe project gaan beginnen.
Met als eerste stap het gaan shoppen voor nieuw materiaal.

Ron.
 
Applaus, mooi hoor het afgewerkte geheel
En nu naar je volgende
Groetjes
Ward
 
Vandaag is de KURSK verhuist naar haar definitieve basis.

De laatste foto in de huiskamer,vlak voor haar vertrek.

1_P8160004_goed_1.jpg

Met twee man is ze in de bestelbus geplaatst,klaar voor de rit en de verpakking.

1_P8160006_goed_1.jpg

En eindelijk kunnen we Bart zien,de nieuwe en trotse eigenaar van haar.
Ze komt,later,samen met de U82 en de nog komende Typhoon samen in een glazen wand te staan,waar ze aan alle zijden te bezichtigen zijn.


1_P8160007_goed_1.jpg

Moe,maar voldaan heb ik afscheid voor haar voor voorlopig genomen.Als de Typhoon klaar is en ze alle drie in de glazen wand zijn geplaatst,zal ik haar wederom terug zien.Want dan ga ik naar ze alle drie op bezoek.

1_P8160010_goed_1.jpg

Een behouden vaart wil ik haar alsnog wensen,al weten we allemaal hoe het met het voorbeeld is afgelopen.

GOOD BYE KURSK.



Ron.
 
Je loopt er op die laatste foto maar sip bij Ron, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze er straks bijstaat, en hoe ze er naast de U82 uit zal zien!

Groeten, Rinie
 
:P..Op de laatste foto zou je dat inderdaad concluderen.Maar het valt wel mee hoor.
Ik keek naar beneden,terwijl mijn zoon deze foto nam.

Ik weet dat ze heel goed terecht komt,dus heb ik er geen problemen mee.

Ron.
 
Blijft moeilijk natuurlijk, je model meegeven. Maar dat wist je al vanaf het begin he. En waar laat je anders al je modellen toch. Nu komt ze goed terecht en de nieuwe baas ziet er erg gelukkig uit. Doel bereikt zou ik zo schrijven. :P

Nu weer op naar de volgende uitdaging. Ben weer zeer benieuwd. Je hebt wel weer plaats. ;)
 
Blijft moeilijk natuurlijk, je model meegeven. Maar dat wist je al vanaf het begin he. En waar laat je anders al je modellen toch. Nu komt ze goed terecht en de nieuwe baas ziet er erg gelukkig uit. Doel bereikt zou ik zo schrijven. :P

Nu weer op naar de volgende uitdaging. Ben weer zeer benieuwd. Je hebt wel weer plaats. ;)

Gelukkig ben ik een bouwer en geen verzamelaar.Dus heb ik daar vanaf het begin zo tegenop gekeken.
Ze komt prima terecht,en inderdaad is het doel zo uitstekend bereikt.

Nu kan ik weer naar voren kijken,want er is weer plaats voor het nieuwe project.
Maar eerst morgen de hobby ruimte eens goed gaan poetsen,dat wordt een beetje tijd:8.

Ron.
 
Het leek op de foto inderdaad net of je er moeite mee had.
Foto is in ieder geval met gevoel voor drama genomen :D

Op naar de Typhoon!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan