Ron en Swaken, dank voor de complimenten.
Verder gegaan met de delen rondom het chassis. Zoals een 2 tal dieseltanken, een benzinetank. En 4 lucht tanken. De reservewiel houder en wat ik aanneem een gereedschaps kast. Evenzo de trede planken.
Het enige waar ik zelf over twijfel is, De benzinetank en de 2 beugels van luchtketels onder de kast, zijn naar het lijkt niet haaks terecht gekomen.
Om te monteren zoals, de passing is, in het benzine tankje zaten gleuven, en een niet haakse boring in het chassis. De luchtketels tezamen met de tredeplank, zaten de inkepingen in de beugels, zodat ze uiteenlopend terecht komen.
Ik heb de keuze gemaakt, niet te veranderen, maar juist de afwijking zo te laten. Gezien, alle passingen zijn in de kit perfect, en nu ook, maar het beeld wijkt af. Ik ga ervan uit, dat bij het origineel ook deze hoeken zitten.
Het vijfde wiel, de koppelings schotel, nu weet ik niets van vrachtauto's, bij die ik gebouwd heb, beweegt de schotel alleen in de rijrichting. Bij deze ook haaks op de rijrichting.
Hoe heb ik de scharnier punten gemaakt.
Nu die 2 kleine loeders, uit het frame, passend, op de pritstift gelegd. Foto gemaakt, tegen de kantelpunten van de schotel gekleefd. En in het openinkje van de onderkant geschoven waar dan ene echt kleef middel tussen zat.
De volgende foto's zullen nu tonen, dat de schotel, rondom 360 graden kantelbaar is.