Hoofdsponsor

1/24 Jaguar MK-2 Racing [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Klopt met het koperpoets is een goede tip want daar zit heel fijn schuurmiddel in fijner dan in auto polijst pasta , niet aan gedacht
bedankt voor de tip weeral iets bijgeleerd
Grt
Marc
 
Ik gebruik tandpasta zonder fluor in om mijn beschadigde lenzen (voor & achterlichten) of ruitjes te herstellen.
Canopy's van vliegtuigen heb ik ook al gedaan als de krassen niet te diep zijn.

Fluor kan soms de helderheid aantasten van de kunstof.

Grtn
 
Hoi dikkie alles ok inderdaad fluor maakt echt glas mat , tandpasta had ik niet gedacht inderdaad er zit schuurmiddel in maar ik heb de raad opgevolgd en het raampje in de sol + gedompeld en wonder boven wonder er is niks meer van te zien het plastic blinkt ongelooflijk mooi
In het vervolg altijd mijn ramen in de sol+
grt
Marc
 
Vrienden eindelijk hij is af en mag direct in de model van de maand gezet worden
Er is heel wat gebeurd in deze bouw van auto-ongeval tot chauffeur spelen van 's morgens vroeg tot 's nachts maar we zijn er geraakt en ik hoop dat hij jullie bevalt het is wel een mooie kit maar wat ik niet wist , omdat ik deze nog nooit eerder gezien had , dat hij zo oud was maakt nu niet veel uit behalve dat de lijm van de metalen lijstjes uitgedroogd was en ik heb moeten improviseren om ze er goed op te krijgen want 1 sierlijst ben ik kwijt gespeeld en vind hem niet terug
Al bij al is hij toch nog mooi geworden vind ik nu jullie verdict
Hier komt hij

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Proficiat met het resultaat , alsook de fotoshoot , knap decor en belichting !
Wel een gigantische motorkap steun .. Al is het waarschijnlijk wel een hulpmiddel ad rem ! :)
 
Marc het is zoals michiel54 zegt.Je hebt hier een geweldig resultaat neergezet en uw fotoshoot is ook knap werk.Heel mooi.
Marc S
 
@Michiel ja dat was eventjes een noodoplossing hoor ik had niks anders direct in de omgeving dus een tandenstoker ik denk dat ik een stang in ijzer ga maken want ik breng hem zeker mee naar de ledendag
@ Marc bedankt voor uw reactie trouwens iedereen hoor ik wil niemand uitsluiten , maar soms vergeet ik dat al eens te doen
grt
Marc
 
Mooie Jag geworden Marc.
Maar hoe start hij nou zonder kabels vanaf de accu :P
 
Ja Ron ik weet het maar kon me niet meer inhouden om hem voor te stellen en ik krijg met moeite de motorkap er terug af omdat 1 beentje afgebroken was terug gekleefd maar niet 100% recht dus moeten foefelen om de motorkap op zijn plaats te krijgen ik ga in ieder geval een poging doen hoor en heu bedankt voor uw reactie normaal beginnen we daar eerst mee
grt
Marc
 
Vrienden ik ben nog iets vergeten sorry hoor maar ik had nog drie foto's klaar liggen die er nog bij moesten
Den onderkant van de Jag waar ik zoveel tijd in gestoken had

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Dit maakt het prentje compleet ne
 
Tlijkt wel een 1/1 jag en doet wel raar hem zo op zijn zij zien liggen . Mooi resultaat , ben benieuwd om hem te mogen aanschouwen .
Groeten. :)
 
Op de leden dag zal ik hem meebrengen met nog bijoekes van mij ( voor mij toch )
 
Netjes afgewerkt ,eentje om trots in je glazen kast te plaatsen !
 
Amai; wat een afwerking.
Eéntje voor in de boekskes.:wow:
 
Dat is toch wel een indrukwekkend eindresultaat hoor. Wat mij betreft het beste model dat je tot nu toe hebt gemaakt; echt heel knap.
 
Mannen nogmaals bedankt voor de goeie commentaar
@ Roy ik heb deze altijd een mooie wagen gevonden ( nu nog ) en toen ik die zag staan in de winkel was ik meteen verkocht en kon gewoon niet wachten om hem te bouwen natuurlijk was het eens geen VW dus zal het misschien daaraan gelegen hebben dat die zo goed gelukt is , je weet Roy er is een spreekwoord dat zegt " verandering van spijs doet eten " misschien was dat de reden he ?
Iets anders heb ik niet te zeggen daarover en inderdaad hij is mooi , ik geniet er nog dagelijks van als ik hem daar in mijn vitrine zie staan
Thanks
Marc
 
Beste Marc , bij de stemming voor model van de maand heb ik toch maar voor je Jag. gekozen . Spijtig voor de anderen die ik minstens evenzogoed inschat ! :)
 
Michiel bedankt hoor in feite zijn ze in hun categorie allemaal mooi vind ik toch ik heb natuurlijk niet voor mezelf gekozen alhoewel er wel op andere fora dit denken ik ben altijd een eerlijk mens geweest en ik kon dat doen maar zoiets doe je niet vind ik
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan