Hoofdsponsor

1/35 Jagdpanzer IV ausf.F (early). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Famo dit is een schitterend model geworden meer kan ik er niet van zeggen.

Een dingetje komt wel raar over bij mij en dat is die Jerrycan, ik las al dat er een D.A,K Jerrycan op lag en toen had al iets van bedenking hier en toen ik de jerrycan zag met dat witte kruis erop (voor water) dacht ik nee dat werkt niet voor mij dan he ;)
En waarom, gezien het aantal jaren wat er tussen Africa en Hongarije? waar deze StuG rondreed, ik persoonlijk had hem egaal geel gehouden dus zonder kruis erop.

Voor de rest, ik heb het al gezegd een schitterend model.

Ron
 
Net als Ron begin ik hier spontaan te schuimbekken van opwinding bij het zien van zulk moois.

Ik vind de jerrycan wel een extra toets geven aan het geheel. De kijker vraagt zich namelijk iets af, en dat is "hoe komt die DAK water-jerrycan op het achterdek van deze tank terecht ?". Op dat ogenblik heb je als bouwer al een punt gescoord denk ik, want er is interactie. Oké, toegegeven, als je er een kabouter bij zou zetten heb je evengoed interactie al is die dan niet in het voordeel van de bouwer, maar dit houdt toch steek denk ik Toen Rommel zich uit Noord-Afrika terugtrok met z'n troepen passeerde hij door Italië. Het hoefde niet lang te duren of zo'n can belandde op een of andere pantser.

Fantastisch mooi werk, en op z'n presentatie is ie een Oscar waard !
 
Bedankt gasten voor de complimenten enne.... Guy, een kabouter op/bij een tank :dry:? Jaja waarom niet ? eens rondsnuffelen....
@ Ron : Ge hebt ook gelijk maar Guy heeft ook een punt (en ik ook) Want waar heb ik mij een beetje op gebaseerd voor die can is het volgende . Het principe van een muntstuk. Ik geef hem uit in de bakkerij en de volgende week kan hij bv al in Italie zitten. Versta je ? Jerrycan leeg , afgeven om bij te vullen bv., en andere gevulde krijgen en we zijn vertrokken é. Egoisten hielden natuurlijk hun eigen jerrycan goed in het oog :P:laugh:

Maar die kabouter é...........
 
Voor bij je tank :laugh:
kabouter_15_kopie.jpg


Maar over de Jerrycan, gelukkig heeft iedereen een eigen mening en dat is maar goed ook want anders werd het een saaie bedoeling hier.

Ron
 
G*dv*rd**me ik had het kunnen weten, die kabouter zou een eigen leven gaan leiden en zie hier !
 
Het resultaat van je werk is niet met woorden te beschrijven, Famo.
Gelukkig leven we in een tijdperk van de digitale fotografie ;)

Prachtig gewoon :p...
 
Hey, :)

Famo jongen, da's een winnaar die je gemaakt hebt, een gewoon schitterend model, en zo alleen op die sokkel, een museum-model.;)8)8)
 
Neem die eens mee naar een beurs en steel de show :-)
 
Yoo bedankt voor de complimenten , bloemen, toejuichingen, trompetgeschal, etc........:laugh:;)

@ Ratticus : Hij is vooringeschreven in een wedstrijd en we zullen wel zien wat het zegt é ! hopelijk veel. :D
 
Super Famo, als dat geen winnaar wordt weet ik het ook niet meer.
 
Ja Famo het is een echt super model geworden. Enkel het trekwiel vind ik iets te proper tegen over de rest maar het kan ook aan de foto liggen.
Anders geen opmerkingen vind de jerrycan wel iets hebben het geeft een speciale toets
aan je jagdpanzer.
Zal hem wel eens tegen komen op een beurs zeker? ;)
 
Yoooo Famo heb hem gezien op een beurs en herzie mijn mening
Het trekwiel ziet er OK uit het lag aan de foto -foto-

Mijn oprechte excuses :D :D :D
 
yooooo bedankt é gasten voor de complimenten ;)

@ DJs : tis je vergeven ^^
 
En deze is ook in de prijzen gevallen te bornem.
Proficiat met je zilveren medaille Famo ApplausApplausApplaus
 
Verdikkeme, wat een talent loopt er hier los zeg!

Proficiat Famo!! :)



Droop
 
Ja Famo wat kan een beginnend modelbouwer hier nog aan toevoegen dan alleen maar te zeggen,knap werk man en deze heb je al verdiend van mij....;)


gouden_medaille.jpg
 
Mijn waarde collegabouwers , ik maak een diepe buiging en zeg : " dankt U "

@ Danny Jeurissen : Ge moet die medaille maar overhandigen op de ledendag é , ge moet hem niet speciaal naar mijn huis brengen. :laugh::laugh::laugh:
 
Ahha, dus eindelijk toch een prijs voor deze prachtige jachtpanzerIV. Echt verdiend vind ik!! Hij is altijd één van mijn favorieten geweest. Proficiat!!!Applaus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan