Hoofdsponsor

1/2 Iron Man – Mark III diorama projeckt , theme " in paint mode " [!]

Hey bub, zeer mooi tot nu toe. Ik denk dat met de spuitrobot erbij je toch al een heel hoekje gevuld hebt in je living ;)
Van welk merk is deze? hebben ze ook andere superhelden ?
 
dankje luitjes , nee lox665 , soms is er een copie van sideshow te koop en het mag schijnt niet eens :( copie,s , ik hoop ooit de cave uitvoering te krijgen :)
 
waaaaaw wat een 'figuurtje', gewoon prachtig.
zorg maar voor voldoende voorraad verf...
 
bubble heeft altijd van die speciale gevallen :)

the master at work
 
Ja....dat is echt groot.
Heel speciaal model, succes met het spuitwerk want dat zal een klus worden zeg.

Fred
 
Tees is echt wel zot amai....!! Chapeau!!!
 
Dit is echt wel schitterend hoor Bubble.
Ik heb de figuur van Dragon en zou deze eerst in Alclad chroom spuiten en vervolgens het Candy Red van hun erover zetten.
Het goud/geel kleurige moet ik ook nog uitzoeken, maar had gedacht aan Transparant Yellow van Tamiya...
Ik denk dat ik er op schaal 1/9 wel mee weg kan komen... 1/2 schaal is natuurlijk wat anders.
In ieder geval succes met de spuit werkzaamheden.

Mark
(2300)
 
Bubble, als deze af is, ik heb daar als Marvel fan wel een plaats voor !
 
Ferm figuur(ke) :D

=volgen !
 
Nou luitjes , de verf kwam gisteren binnen , dikke nota euro 150 :( , maar de 3 spuitbussen speciaal red kosten gewoon meer , ik ben begonnen met het hoofd .
Eerst de ogen centraal diep in de masking gezet , toen na het drogen licht opgeschuurt voor eerste primer laag om te kijken voor de afwijking en jawel die zaten er toch terwijl ik eerst niks zag .
Dus toen de plekken met filler opgedikt , laten drogen en 2 keer herhaald ,dit vreet tijd 4 uurtjes , toen alles na goed schuren weer in de primer dit 2x herhaald .
Onder die opbouw toch een a 2 keer met een tandarts gereedschap ( tandsteen verwijderaar ) alle naden langs lopen en even inkrassen .
Toen alles goed droog was naar tevredenheid 3 lagen dun opgebouwd mat zwart als eerste laag ivm ogen kaak en mond gedeelte .

morgen kan er eerst goed op en dan na goed drogen hotrodmetalic candy red en dan na goed drogen nat na schuren voor de laatste lagen dun clear coat erop kunnen .

gezien dit portie werk alleen aan het hoofd heb ik nog een pens werk voor de boeg :)

iron-man_zpsc954c5e6.png

002_zpsf73d9c84.png

005_zps3a59df64.png

006_zps1f4ff7f6.png

007_zpsd6a477c2.png

011_zps39d938cd.png

013_zps059385f9.png

012_zps8d062e27.png

010_zps48cceacf.png

009_zpsf8724468.png

016_zpse7e1586f.png

017_zpsc115ad80.png

018_zps231efa16.png

015_zps5547699e.png

tot zover ..
 
Ik word er helemaal stil van Bubble... en dit is dan nog maar de primer.
Schitterend schilderwerk. Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Mooi figuur B.
Ben benieuwd naar zijn Candy jasje en hoop dat de ondergrond kleur correct is voor de juiste tint rood want dat wel erg belangrijk bij Candy lakken.
 
dankje luitjes , yep de ondergrond is goed , heb kleur opbouw en red mix uit eerste hand van randy cooper , ik zag wel verschillenden kleuren , maar dat ligt ook aan hoe het belicht wordt .
 
Ha ha....wordt er beweerd dat mijn modellen groot zijn. Wat een joekel zeg!. Maar dat geeft wel dat het schilderwerk later erg opvalt. Ruimte voor vergissingen zit er hier niet in. Ben erg benieuwd maar gezien jouw kwaliteiten zal dit een super figuur worden.
 
We zijn vertrokken met de verftrein !
 
ja verftrein kun je wel zeggen euro 150 ,-
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan