Hoofdsponsor

1/2 Iron Man – Mark III diorama projeckt , theme " in paint mode " [!]

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitjes ,,

deze kit had ik een tijdje geleden gekocht , en wou um nou toch eens gaan maken , een gigantische doos met fragile resin figure delen .
afgebouwd zal ie net geen meter halen .

thema zal zijn " In paint mode "



KGrHqRhoE6mEkw0UoBOriYJlWog60_12_zps50efa9df.png KGrHqFisE6G6kyFwIBOriqbUjZw60_12_zps7d46fe85.png

De assistent robot zal ik zelf maken ;)

Naamloos_zpsbfd6cca8.png

wordt vervolgt
 
Ja Bubble dit is weer een heel mooi projekt...ammaai en dat je die assistent robot dan ook nog eens zelf gaat maken ...top man ...zeker volgen zou ik zeggen ...sukses man
 
Veel plezier met dit mooie project!
 
Een volgertje ! Euh...volger !
 
dankje luitjes !!!

Een groot deel van de dag bezig geweest met de bekkenbouw / boven / onder benen , was flink wat schuurwerk om de gewrichten goed passend te krijgen , ik voelde me zowat een orthopeed met al dat schuur en hak werk :P , het resin is flinter dun , het is dus zeer voorzichtig te werk gaan , je kunt goed zien hoe groot ie wordt , hij is op 60 % van zijn lengte .

011_zps7ebec8c2.png

009_zps30c0d1d7.png

het linker been krijgt een plating behandeling voor twee funkties :

A ; stevig verankering base
B ;metal look chrome
 
een figuurtje bouwen noemt men dit dan........
een serieus geval als je het mij vraagt Bubble.
Wel zeer mooie kleuren !
 
Figuurtje ...... ziet er een zéér serieus groot figuur uit B!
Succes met de verdere bouw en schilder werken.

Fred
 
Als Iron Man-fan mag ik deze niet missen.
Het wordt een flink uit de kluiten gewassen figuur Bubble.
Ben benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Awesome ! Daar zal best een hoop verf inkruipen, misschien een goed idee om deze bij de carrossier binnen te steken :ohmy:
 
NOu luitjes , na een weekje hak en schuur werk heb ik het figuur in elkaar , moest een haarscheur repareren en een gaatje , het resin is eischaal dik op sommige plaatsen , het model zal nog met pur gevuld worden , zo al ie een stuk steviger worden .

001_zps7e0be6bb.png

002_zpscfe68896.png

003_zps4dbc5d50.png

005_zps52d8cca9.png

006_zps60b6dec2.png

007_zpsc1fa6ccf.png

008_zps5645e6a6.png

012_zps18eadeb6.png

013_zpsa272bfa9.png

015_zps3b8f15f0.png

016_zpsdec3badd.png

017_zps959e16c4.png

019_zps654b4da8.png

020_zpsd66e24b2.png

021_zps7651721e.png

022_zps73032e62.png

023_zps6813a5d1.png



Tot zover ....
 
IS DIT VET OF IS DIT VET ????? JUIST...VET DUS !

Bubble you're the man !
 
Erg gaaf dit model.
Je zegt dat het model erg dun is,ben je niet bang dat pursschuim te veel uitzet en je model gaat vervormen?
Komt er ook nog licht in op zijn borstkas.
 
dankje luitjes ,

nee het is wel zo sterk dat dit niet gebeurt , zitten ook bij oksel nek keuepen benen 8 mm gaten waar het uit komt , ( druk is eraf ) ben aan het kijken voor de verlichting , moet wel voorzichtig zijn klein gaatje boren en dan uit schuuren tot diameter .
hen ook een malitje gestuurt naar randy cooper wat precies de kleur is ( rood ) , hij weet het als beste heeft um ook opgebouwd voor film , heb al 4 kleuren combo voorbij zien komen en kom er zo niet uit . .

eerst het oppervlak goed schuuren .
 
Man wat groot :O
Hier ga je een tijdje zoet mee zijn om te spuiten denk ik, of gebruik je iets anders dan een airbrush?
 
Nou Bubble, je hebt hier net een gans gezin jaloers gemaakt :laugh:
 
Nou Bubble, je hebt hier net een gans gezin jaloers gemaakt :laugh:

Een gans gezin ......denk heel het forum :D:D:D:D:D:D.......prachtig Bubble ......mijn Keybord weer helemaal vol kwijl ...weeral een ander kopen ...niet te doen .....:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan