Hoofdsponsor

1/35 Industrieel dio "So wie wir kämpfen, Arbeite Du... [Model v/h jaar 2013]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze gaat prijzen pakken, neem dat van mij aan !
 
Hey,

Is zeer geslaagd, wil ik eens zien in het echt.
Ik kom naar Marke, dus zal ik hem wel zien paseren. Zal zekers prijzen pakken.
 
Hey,

Is zeer geslaagd, wil ik eens zien in het echt.
Ik kom naar Marke, dus zal ik hem wel zien paseren. Zal zekers prijzen pakken.

Ja, zo erg zeker dat het zelfs geen zin heeft om ook een dio in te schrijven, toch niet als je voor goud wil gaan... :nowink: ;)
 
Yo Rik,

Petje af man!

Zoals je het zegt...een titanen stuk...om dit allemaal tot een goed einde te brengen moet je van goede huize zijn.

Dik geslaagd..van begin tot einde.

On to the next one!

Greetz Nico
 
Bedankt voor de positieve comments, mannen !

@Beyond, niemand moet laten om zich in te schrijven, het is niet mijn bedoeling om hoge ogen te gooien of prijzen te pakken.
Ik wil enkel eens meedoen aan een wedstrijd om eens de beoordeling te horen van een onafhankelijke jury.
Iedereen op het forum is vol lof over mijn dio, maar hoe zit het met een 'buitenstaander' ?

@Nico, dan zijn we van hetzelfde huis, zeker ? Wat jij toont op het forum zijn toch ook al titanenstukken, en tot in de puntjes afgewerkt !

Groeten Rik
 
Perfect Rik,een heus staaltje van modelling en passie voor je hobby zijn het eindresultaat geworden ,proficiat!
 
Lap weer iemand om jaloers op te zijn :(

Echt mooi gemaakt. Als je de achergrond aan je raam nu echt buiten had gedaan, dan leek het een foto. Zo echt !!
 
Vandaag heb ik deelgenomen aan de wedstrijdvan IPMS Moorsele met dit dio in de categorie militair voertuig in diorama.

Ik behaalde een tweede plaats, waarmee ik ten zeerste tevreden ben.

Groeten Rik
 
Rik proficiat........deze plaats is zeker verdiend met je mooie diorama :):):):):)
 
Proficiat Rik is ook een pracht diorama!
 
Dikke proficiat Rik.
Wat mij betreft had het zelfs een eerste prijs mogen zijn.

Mark
 
Awel, meer of verdiend, alhoewel het goud mocht wezen....
De gronden van de jury zijn ondoorgrondelijk soms....:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan